Beta testi

Sürekli olarak, Yandex.Disk uygulamasını daha iyi hale getirmek üzere çalışıyoruz; uygulamaya yeni özellikler ekliyoruz, hataları düzeltiyoruz ve kullanımı daha da kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Bu konuda bize yardımcı olabilirsiniz; uygulamanın yeni özelliklerini diğer kullanıcılardan önce deneyebilir ve deneyimleriniz hakkında bize geri bildirimde bulunabilirsiniz. Dileyen kullanıcılar beta testine katılabilir.

  1. Beta testi nedir
  2. Beta testi katılımcısı ol
  3. Beta testinden vazgeçme

Beta testi nedir

Uygulamanın beta sürümünde, genel uygulamanın tüm özelliklerinin yanı sıra bazı yeni özellikler de bulunur. Uygulamayı beta testine göndermeden önce, biz geliştiriciler olarak her şeyin doğru çalıştığını bizzat kontrol ederiz. Ancak yine de düzeltilebilecek bir hata veya geliştirilebiecek bir alan her zaman bulunabilir. Bu tür hataları bildirirseniz minnettar oluruz.

Aynı anda beta sürümünü ve genel sürümü yükleyemezsiniz. Ancak, istediğiniz zaman beta testinden vazgeçebilir ve uygulamanın mevcut genel sürümüne geri dönebilirsiniz.

Beta testi katılımcısı ol

  1. App Store'dan TestFlight uygulamasını (Apple'ın test platformu) yükleyin.
  2. iPhone veya iPad'inizde https://testflight.apple.com/join/mNPA6LW5 bağlantısına gidin.

    Burada, Yandex.Disk'in beta sürümü görüyorsanız, onu kurabilirsiniz. Görmüyorsanız, uygulama erişilebilir olduğunda bir push bildirimi alırsınız.

  3. Uygulamayı kullanın ve yeni özellikleri test edin. Bulunan hatalar ve izlenimleriniz hakkında TestFlight uygulamasında Beta sürümüyle ilgili geri bildirim gönder butonuna tıklayın veya Yandex.Disk Beta uygulaması üzerinden (Ayarlar → Yardım ve geri bildirim → Sorunu bildir) geri bildirim gönderin.

Beta testinden vazgeçme

  1. Yandex.Disk'in kurulu olan beta sürümünü silin ve App Store'dan uygulamanın genel sürümünü yükleyin.
  2. Testflight uygulamasına giriş yapın, Yandex.Disk'i seçin ve Testi durdur butonuna tıklayın. Beta programından çıktığınızda yeni beta sürümleri yayınlandığında bildirim almazsınız.

Yandex.Disk uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaştıysanız, lütfen, uygulamanın içindeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Uygulama ayarlarını açın.
  2. Yardım ve Geri Bildirim → Sorun bildir ögesini seçin.
  3. Sorunun konusunu seçin.
  4. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Not. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulamanın kendi içinden yazın. Bu şekilde başvurunuz gerekli uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Ayrıca uygulamadan gönderildiği zaman uzmanlarımız sorunu çözmeye yardımcı olan teknik bilgileri görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapatılıyorsa ve bu uygulamadan bize e-posta gönderemiyorsanız hata mesajını üzerinden gönderin.