Disk'e dosya yükleme

  1. Uygulamada, dosyaları yüklemek istediğiniz klasörü açın.
  2. simgesine tıklayın.
  3. Dosyaları yükleme yöntemini seçin.

Dosya sunucuya yüklenemiyor

Aşağıdaki durumlarda dosya yüklenirken hatalar oluşabilir:

Disk'te boş alan kalmadı.

Disk'inizde veya, paylaşılan bir klasör katılımcısıysanız, paylaşılan klasör sahibinin Disk'inde boş alan kalmamış olabilir.

Antivirüs, güvenlik duvarı veya proxy, internet bağlantısını etkiler

Antivirüs, güvenlik duvarı veya proxy sunucusu nedeniyle disk hatalı çalışabilir. Bunu kontrol etmek için bunları geçici olarak kapatın. Disk, antivirüsden veya güvenlik duvarından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Disk sayfasını bu programın istisnalarına ekleyin.

İnternet hızı düştü

yandex.com.tr/internet sayfasındaki internet bağlantı hızını kontrol edin. Disk dışında tarayıcınızdaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakın ve sayfayı yeniden yükleyin.

Yandex.Disk uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaştıysanız, lütfen, uygulamanın içindeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Uygulama ayarlarını açın.
  2. Yardım ve Geri Bildirim → Sorun bildir ögesini seçin.
  3. Sorunun konusunu seçin.
  4. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Not. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulamanın kendi içinden yazın. Bu şekilde başvurunuz gerekli uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Ayrıca uygulamadan gönderildiği zaman uzmanlarımız sorunu çözmeye yardımcı olan teknik bilgileri görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapatılıyorsa ve bu uygulamadan bize e-posta gönderemiyorsanız hata mesajını Geri Bildirim Formu üzerinden gönderin