Çevrimdışı

Dosyalara internet bağlantısı olmadan erişim sağlayabilmek için ilgili dosyaları Çevrimdışı bölümüne ekleyin; dosyalar mobil cihazınıza kaydedilecektir. Dosyaları başka bir cihazdan değiştirirseniz internete bağlanıldığında bu dosyalar Çevrimdışı'nda otomatik olarak güncellenir.

Uygulama, Çevrimdışı bölümüne dosyaları sadece Wi-Fi veya herhangi bir ağ üzerinden (Wi-Fi, mobil internet) yükleyebilir. Ayarlarda uygun seçeneği seçin.

Dosyaları Çevrimdışı bölümüne ekleme
Gerekli dosyaları veya klasörleri işaretleyip simgesine tıklayın.Çevrimdışı bölümüne eklenen dosyalar simgesiyle işaretlenir.
Çevrimdışı bölümündeki dosyaları görüntüleme
Dosyalar bölümüne gidin ve üst satırda seçin Çevrimdışı seçeneğine tıklayın.
Çevrimdışı bölümünden dosyaları silme
Gerekli dosyaları işaretleyip simgesine tıklayın.

Çevrimdışı bölümündeki tüm dosyaları silmek için:

  1. Ayarlar'a geçin.
  2. Çevrimdışı bölümünü temizle öğesini seçin.
  3. İşlemi onaylayın.
Not. Çevrimdışı bölümü temizlendiğinde dosyalar sadece mobil cihazdan silinir. Disk sunucularında dosyalar saklanmaya devam eder.

Yandex.Disk uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaştıysanız, lütfen, uygulamanın içindeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Uygulama ayarlarını açın.
  2. Yardım ve Geri Bildirim → Sorun bildir ögesini seçin.
  3. Sorunun konusunu seçin.
  4. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Not. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulamanın kendi içinden yazın. Bu şekilde başvurunuz gerekli uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Ayrıca uygulamadan gönderildiği zaman uzmanlarımız sorunu çözmeye yardımcı olan teknik bilgileri görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapatılıyorsa ve bu uygulamadan bize e-posta gönderemiyorsanız hata mesajını Geri Bildirim Formu üzerinden gönderin