Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Gösterim (veya tıklama ya da harcama) istatistiklerinde bir sıçrama (veya bir düşüş) farkettim.

Tıklama veya gösterim sayısını etkileyebilecek nedenler:

Reklam kampanyanızda değişiklikler yaptınız

Kampanyanız ayarlarında az önce yaptığınız değişiklikler de kampanya istatistiklerindeki bir sıçramaya veya düşüşe neden olabilir.

Reklam metinlerinde ve kampanya ayarlarında yapılan ufak düzenlemeler (saat, gösterim bölgesi, strateji) ve teklif değişiklikleri içerik reklamın istatistiğini etkileyebilir. Reklamlarınızın gösterim koşulu olduğu için anahtar sözcük gruplarında yapılan değişiklikler özellikle önemlidir. Örneğin gösterimlerin ve tıklamaların ani yükselişi popüler sözcük grubunun anahtar sözcük gruplarının listesine eklenmesine sebep olabilir.

İstatistikler dış etkenlerin etkisiyle değişiklikler gösterdi

Tıklamaların büyük kısmının hangi sözcük gruplarına göre yapıldığını öğrenmek için istatistiğin Günlere göre sözcük grupları bölümüne gidin. Bazı sözcük grupları istatistikte bariz bir şekilde öne çıkıyorsa buna dış faktörler sebep olmuş olabilir (mevsim, televizyon programı, haber v.s.). Sitenize geçiş yapılan belirli arama sorgularını görmek için Metrica raporlarını kullanabilirsiniz.

Sıralanan sebep seçenekleri benim durumuma uygun değildir.
Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!