Reklamların moderasyonu

Moderasyon süresi

Reklam materyalleri (metin, anahtar sözcük grupları ve bağlantılar) genellikle birkaç saat içinde moderasyondan geçer. Geceleri kontrol yapılmaz. Bir reklam kampanyasının çerçevesinde 100'ün üzerinde reklam moderasyona gönderilidiyse daha fazla zamana ihtiyaç duyulabilir. Kampanyada ne kadar çok reklam varsa moderasyon için o kadar çok zaman gerekiyor. Moderasyon sürecini kısaltmak istiyorsanız reklam materyallerinizi parça parça gönderin.

İletişim bilgilerinin moderasyonu belirttiğiniz çalışma zamanında yapılmaktadır ve bu nedenle bir günden fazla sürebilir.

Bazı durumlarda, reklamın otomatik olarak gösterilmesine izin verilebilir. Bu da, oluşturulduktan veya değiştirildikten hemen sonra reklam gösterilmeye başlayacağı anlamına gelir fakat ek olarak reklam materyalleri için gerekli koşullara göre moderatör tarafından kontrol edilir ve bu denetimin sonucuna göre reddedilebilir. Otomatik olarak kabul edilen reklamların kontrolü üç gün içinde yapılır.

Moderasyon işlemi sonuçları hakkında adresinize yazılı bir bildirim gönderilerek bilgilendirileceksiniz. Sonuç, kampanya listesinde kampanyanızın durumunda yansıtılır.

Uyarı.

Moderasyon Ekibi hafta içi 10 ile 18 saatleri arasında çalışmaktadır.

Reklamın yeni versiyonunun moderasyonu

Reklamın yeni versiyonu moderasyonu geçene kadar Direct reklamınızın eski versiyonunu (eski sözcük grupları ve fiyatları ile) göstermeye devam eder. Reklam metninin altında, moderasyon durumunun yanında şu anda reklamın eski versiyonu gösteriliyor mesajı gösterilir.

Reklam moderasyondan geçtikten hemen sonra eski versiyon yenisi ile otomatik olarak değiştirilir. Anahtar sözcük gruplarının sadece bir kısmı reklamda reddedilebilir. Bununla birlikte reklam metni onaydan geçtiyse reklam, kabul edilen sözcük gruplarına göre gösterilmeye başlayacak demektir. Reklamın durumu “Sözcük gruplarının bir kısmı reddedildi” olur.

Moderasyonu beklerken eski reklamınızı da durdurduysanız moderasyonu geçtikten sonra gösterimleri yeniden açmayı unutmayın. Reklamınız değiştirildikten sonra istatistiğinde sadece yeni metin gösterilir, istatistikteki sözcük grubu listesi ise sadece yeni sözcük gruplarını içerir.

Moderasyon sonuçları ile ilgili sorular

Reklamın reddedilmesinin nedenlerini ve düzeltme önerilerini Direct arayüzünde okuyabilirsiniz. Bunun için reddedilen reklamda Nasıl düzeltilir? bağlantısına tıklayın.

Sorularınız varsa iletişim formunu kullanarak bize ulaşın.