Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Fiyat beklentilerimi karşılamadı

Garantili gösterime giriş fiyatı 1. sıra fiyatıyla aynı

Bu durum aşağıdaki nedenlerden dolayı meydana gelmiş olabilir:

  • Seçilen anahtar sözcük grubuna göre sadece sizin reklamınız mevcut. Bu durumda ilk sıra ve garantili gösterimlere giriş fiyatı minimum tıklama başına fiyatla aynı olabilir. Süper pozisyona giriş fiyatı daha yüksek olabilir.

  • Seçtiğiniz anahtar sözcük grubuna göre garantili gösterimler bloğunda gösterilmek üzere seçilen reklamların tüm reklamverenleri En düşük fiyat ile blokta gösterim stratejisini kullanıyor.

Sorguya göre rekabetin görünmemesine rağmen süper pozisyona giriş fiyatı çok yüksek

Süper pozisyon için giriş fiyatı, anahtar sözcük grubunuz ve reklamınızın CTR'sine bağlı olmakla birlikte rakip bulunup bulunmamasına bakılmaksızın bu pozisyonda yer almak için gerekli bir giriş eşik fiyatı da vardır. Reklamınızın CTR'si ne kadar yüksek olursa süper pozisyon için giriş eşiği de o oranda düşer.

2. ve 3. pozisyonların boş olmasına rağmen süper pozisyonunun sadece 1. sırası geçerlidir

Süper pozisyonda rakiplere bağlı olmayan giriş sınırı mevcut. Reklamlardaki teklifler giriş fiyatının altındaysa bu reklamlar süper pozisyona giremez. Teklifler giriş fiyatının üstündeyse gösterim için şu göstergelerin kombinasyonuna sahip reklamlar seçilir:

  • teklif;

  • tıklanma oranı (CTR)

  • kalite göstergesi.

Giriş sınırı, CTR ve reklamınızın kalite katsayısının kombinasyonunun, süper pozisyonun 1.sırada olan reklamın gösterge kombinasyonunun üzerinde olması da olasıdır. Bu durumda teklifiniz giriş sınırını aştığı anda reklamınız süper pozisyonun 1. sırasında gösterilir.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!