Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Arama'da en düşük fiyat

Aramadaki en düşük fiyat, Yandex'in arama sonuçları sayfasıyla diğer Yandex arama servislerindeki arama sonuçları sayfalarında reklam gösterimine olanak verecek minimum tıklama başı fiyatıdır.

Kampanya etkinliğinin iç değerlendirilmesini yapabilmek için sitemde, aramadaki tıklama başı fiyatı etkileyen ek bir parametre uygulanır. Bu parametrenin değeri, kampanyalar devam ettiği sırada gerçek zamanlı olarak hesaplanan çok sayıda göstergelere bağlı olarak tespit edilir. Reklamı yapılmakta olan bir alan adı veya, “sanal kartvizit”te bulunması halinde, telefon numarasıyla ilgili genel istatistikler bu göstergelerin en önemli olanlarındandır.

Kampanyaların verimlilik değeri belirli bir düzeyin altında olduğu durumlarda aramada uygulanan minimum tıklama başı fiyat oranı otomatik olarak yükselir. Bundan sonra reklamın kalitesi artırıldığında fiyat 0.01 TL değerine ulaşana dek otomatik olarak azalır.

Tıklama başı fiyat oranı, aramada etkin olan en düşük fiyat oranından daha düşük olarak belirlendiğinde reklamların gösterimleri sadece “Tüm reklamlar” sayfasında yapılacaktır.

Arama sonuçları sayfalarında reklam gösterimlerini tekrar başlatmak için önce ilgili tıklama başı fiyatı artırmak sonra da reklam kampanyalarının etkililiğini yükseltmek için gerekli adımları tamamlamak gerekir. Bununla birlikte aramada etkin olan en düşük fiyat düşmeye başlayıp 0.01 TL düzeyine kadar tekrar düşebilir.

Reklam kampanyası etkililiğini arttırma yöntemleri için burayı ziyaret edin.

Dikkat! 

Aramada etkin olan en düşük fiyat arttığında teklifiniz artışa müsaade ediyorsa tıklanma fiyatı gerekli düzeye kadar arttırılacaktır.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!