Erişim sorunları
Reklam kampanyasına erişim
Reklam kampanyanız yoksa Yandex'teki hesaba erişimle ilgili karşılaşılan zorlukları lütfen diğer form aracılığıyla bizi bilgilendirin.
Yeniden erişim sağlama sayfasındaki ipuçlarını kullanmayı deneyin. Bu bilgisayardan yakın zamanda hesabınıza giriş yaptıysanız Kullanıcı adı veya e-posta adresi alanının altında kullanıcı adınızın tahmini yazar: ... olabilir.
Erişimi geri alamadıysanız sayfanın alt kısmındaki formu kullanarak durumu bize bildirin. Reklam kampanya numaranızı ve sistemde sizi tanımak için kullanılabileceği tüm bilgileri mutlaka belirtin (örneğin ödenmiş faturaların veya işlemlerin numaraları).
Reklam kampanyalarınıza erişimi yeniden elde etmek için en hızlı ve kolay yöntem otomatik şifre kullanmaktır. Şifre hatırlatma bağlantısına gidin ve sunulan erişim yenileme yollarından birini seçin. Örneğin kayıt sırasında belirlediğiniz güvenlik sorunuzu yanıtlayın.
İlk seferden erişimi yenileyemediyseniz klavye ayarlarını değiştirin, güvenlik sorusunu farklı bir şekilde yanıtlamayı deneyin. Farklı erişim yenileme yollarını da deneyebilirsiniz: ek e-posta adresi veya daha önce hesap ayarlarına cep telefonunuzu girdiyseniz ücretsiz SMS yolu.
Her şeyi doğru yaptığınızdan eminseniz ve yine de hesabınıza erişemiyorsanız “ Şifremi unuttum ” sayfasındaki formu doldurun.
Kampanyaların başka bir kullanıcı adına taşınması
Bazı durumlarda hesaba yeniden erişim sağlanamazsa kampanyalar başka bir kullanıcı adına taşınabilir. Bunun için reklam kampanyalarını ödeyen tüm kişiler adına dilekçe oluşturulmalıdır ve orijinal belgeler şu adrese ulaştırılmalıdır: YANDEX REKLAMCILIK HİZMETLERİ LTD.ŞTİ. Esentepe Mah. Talatpaşa Caddesi No:5 Ofis No: 27-28-29-32 34397 Levent, Şişli-İstanbul.
Dilekçeler için belirli bir format olmamakla birlikte zorunlu bilgiler mutlaka belirtilmelidir.
- Ödeme yapanın adı, soyadı ve kimlik bilgileri;
- reklam kampanyası numaraları;
- taşıma nedenleri;
- kampanyanın taşınacağı yeni kullanıcı adı (bu kullanıcı adında başka reklam kampanyaları olmamalıdır);
- son yapılan işlemlerin ve ödenen birkaç faturanın numaraları.
Başvuru, ödeme yapan kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Ofis adresine bizzat başvuru yapılmaz. Başvuru dilekçesinde, ödeme yapan kişinin imzası noter tasdikli olmalıdır.
- ödeme yapan kurumun ticaret ünvanı, imza sirküleri ve vergi numarası;
- reklam kampanyası numaraları;
- taşıma nedenleri;
- kampanyanın taşınacağı yeni kullanıcı adı (bu kullanıcı adında başka reklam kampanyaları olmamalıdır);
- son yapılan işlemlerin ve ödenen birkaç faturanın numaraları.
Başvuru dilekçesi, kurumun yöneticisi tarafından imzalanmış ve kaşelenmiş olmalıdır.
Orijinal belgeleri göndermeden önce kontrol yapmamız için iletişim formuyla dilekçenin taranmış kopyasını gönderin.
Direct arayüzüne erişim
Yandex Direct arayüzünün herhangi bir sayfasına giremiyorsanız lütfen sayfanın alt kısmında formu kullanarak durumu bize bildirin.
XLS yardımıyla kampanya yönetimine erişim
Reklam kampanyasının arayüzünde Tablo biçimindeki dosyalar ile çalışma arayüzüne erişim geçici bir süre için durduruldu mesajını görüyorsanız şu işlemleri yapmayı deneyin:
- tarayıcıda gizli modu ve çerezleri engelleyen diğer eklentileri kapatın;
- servisi başka tarayıcıda kullanmayı deneyin.