Teknoloji ve servisler
Direct, reklamları milyonlarca kullanıcıya ulaştırır. Bu nedenle, teknolojinin geliştirilmesine büyük önem veriyoruz.
- Açık artırma
-
Kullanıcı reklam içeren sayfayı indirirken Direct gösterilecek reklamı seçer. Bu, açık artırma yardımıyla anlık olarak yapılmaktadır.
- Davranışsal hedefleme
-
Yandex Reklam Ağı'nda ve harici ağlarda davranışsal hedeflemeyi kullanarak kullanıcıların ilgi alanlarına göre reklam gösterimleri yapılabilir. Yandex kullanıcının internetteki davranışlarını analiz ederek, bu kullanıcı için en uygun reklamları seçer.
- Geçersiz tıklamalara karşı koruma
- Çok aşamalı bir dolandırıcılığa karşı güvenlik sistemi kullanıyoruz. Bu sistem, bünyesinde hem otomatik hem de manuel filtreleme yöntemlerini kullanır. Bu sayede, sadece gerçek kullanıcılardan gelen tıklamalar için ödeme yaparsınız.
- Crypta
- Crypta , reklam verenler için yaş, gelir ve ilgi alanları gibi kullanıcı özelliklerini ve konumlarını tespit etmeyi sağlayan bir teknolojidir.
- Yandex Metrica
-
Reklam kampanyanızın başarısı sadece reklamlarla belirlenmez. Kullanıcı, reklamınızı görüp sitenize geçiş yapabilir fakat ürünü/hizmeti satın almayabilir. Kullanıcıların tıklamadan sonra sitenizde ne yaptıklarını öğrenebilmek için Yandex Metrica'yı kullanın.
Yandex Direct ve Yandex Metrica’yı bağlayarak Dönüşüm Optimizasyonu veya Kârlılık optimizasyonu olmak üzere 2 otomatik stratejiden birinin yardımıyla site performansınızı optimize edebilirsiniz.
Yandex Metrica hedeflerini ve segmentlerini yeniden pazarlama ve hedef kitle seçim koşullarında reklam gösterimi için kullanabilirsiniz.
- Yandex Audience
-
Reklamınızı Yandex Audience'ın belirli bir segmentine dahil olan kullanıcılara özel olarak gösterebilirsiniz. Kendi verilerinizi, Yandex verilerini veya harici kaynaklardan alınan (DMP) verileri kullanarak segment oluşturabilirsiniz.