Maksimum tıklama sayısı
Strateji ayarları
Maksimum sayıda hedef eylemin gerçekleşmesini elde etmek için koşulları ve harcama limitini seçin:
Bu seçenek, ziyaretçi başına hangi miktara kadar ödeme yapacağında karar kılmış reklam verenler için uygundur.
Sistem, mümkün olduğunca çok kullanıcı çekmek üzere gösterim koşulları için teklifleri otomatik olarak belirler. Bazı gösterim koşulları için teklifler ortalama fiyatının üstünde, diğerleri için ise onun altında olur. Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür. Fakat o haftanın tümündeki ortalama tıklama başına fiyat, belirlediğiniz fiyatı geçmeyecektir. Sınırlamanın devam etmesi için strateji tüm takvim haftası boyunca değişiklik ve duraklama olmadan çalışmalıdır.
Bu strateji, haftalık tıklama sayısı 100'den fazla olan kampanyalar için uygundur. Kampanyada, nadir yapılan sorgularla ilgili anahtar sözcük grupları kullanılıyorsa ve haftalık tıklama sayısı 100'ün altındaysa ortalama tıklama başı fiyatın bir haftalık süre içinde en fazla 2 katı olmak kaydıyla belirttiğiniz maksimum değerin üzerine çıkmasına izin verilir.
- Haftalık bütçe
-
Minimum bütçe tutarı 17 TL'dir.
- Tıklama başına ortalama fiyat
-
Tıklama başına ortalama fiyat, bir haftalık toplam tıklama bedeliyle aynı sürede gerçekleşen tıklama sayısının oranına göre hesaplanır; yani bir ziyaretçinin reklama tıklayarak sitenize gelmesi sonucu sizden alınan fiyatın ortalamasıdır.
En düşük tıklama başına ortalama fiyat 0,01 TL'dir. Tıklama başına fiyatın ortalama değerinin doğru belirlenmesi için Bütçe tahmini olanaklarını kullanmanız önerilir.
Bu seçenek, öncelikli hedefleri maksimum sayıda konuyla ilgili ziyaretçiyi siteye çekmek olan reklam verenler için uygundur.
Sistem, belirlenmiş olan bütçe çerçevesinde, siteye maksimum trafik kazandıracak şekilde harcamayı dağıtır. Yüksek CTR (tıklama oranı) değerine sahip anahtar sözcük gruplarına sistem tarafından daha yoğun trafik sağlanır; düşük tıklanabilirlik tahminine sahip sözcük grupları için teklif değerleri düşürülür.
Sınırlamanın devam etmesi için strateji tüm takvim haftası boyunca değişiklik ve duraklama olmadan çalışmalıdır.
- Nasıl ayarlanır?
-
Bütçe tutarını belirtin ve kısıtlama olarak “Haftalık bütçe”'yi seçin.
Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.
Gerçek harcama, bütçede belirtilenden, yüzde olarak birkaç puan farklı olabilir. Stratejiler arasında geçişler, bütçe değişiklikleri, kampanyanın durdurulması, zaman hedeflemenin ve kampanyanın başlangıç tarihinin değişmesi netliği etkileyebilir.
Bütçe dağılımı, zaman hedefleme ayarlarına bağlıdır. Örneğin, reklam gösterimlerini haftada 2 gün ile sınırladıysanız, sadece 2 güne bütçe dağılımı yapılır.
Bütçeden harcama yapılamıyorsa arayüzde bununla ilgili bir uyarı görür ve e-posta yoluyla bildirim alırsınız. Bu, genellikle seçilen anahtar sözcük gruplarının düşük tıklanabilirliğine, yetersiz bütçeye veya düşük en yüksek teklife işaret eder.
Yandex Metrica sayacı ekleyin.
Metrica sayacına erişim izniniz yoksa sayaçta ayarlanmış olan hedeflere erişim izni isteyebilirsiniz. Bunu yapmak için sayacı belirtin ve Erişim iste'ye tıklayın. Ardından,Reklam kampanyalarında hedeflere göre optimizasyona izin ver seçeneğini etkinleştirmek için sayaç sahibine başvurun.
Hedef eylemleri seçip değerlerini ayarlayın.
-
Kullanıcıya reklamınızı göstererek teşvik etmek istediğiniz belirli eyleme "hedef" denir. Yandex Metrica'da seçilen hedeflere göre ziyaretler almayı seçebilirsiniz.
Varsayılan olarak ilgilenen oturumlar seçilir: Algoritma, hesaplanan hedef eylemleri ve sitenizdeki ortalama dönüşüm fiyatını baz alır.
Optimize edilecek hedefin yanındaki renkli nokta, bu hedefe yönelik karar vermeyi kolaylaştırır:
- Yeşil nokta: Hedef, tüm trafik kaynaklarına göre yeterince hedef ziyaret sağlar. Bu hedefi kullanmanız önerilir.
- Gri nokta: Hedef, tüm trafik kaynaklarına göre çok az sayıda hedef ziyaret sağlar. Bu hedef gerçek reklam kampanyalarında çok az dönüşüm sağlayabilir; dolayısıyla, kampanya performansı düşük olabilir. Eminseniz bu hedefi seçin; hedef ziyaretler stratejinin çalışması için yeterlidir.
-
- Gerekirse, gelişmiş ayarlardan istediğiniz ilişkilendirme modelini seçin.
-
Ziyaret için ne tür bir girişin kaynak sayılacağını belirleyen kurala İlişkilendirme modeli denir: Bu model, reklamın, işinizin gelişmesine olan katkısını daha net belirlemeye yardımcı olur. Fiyat teklifi belirlenirken, sistem seçilen ilişkilendirme modeline göre Yandex Metrica istatistiklerini kullanır, sizin belirttiğiniz sonuca ulaşmayı hedefler.
Model seçimi, iş türüne, trafik çekme yoluna ve sizin hedeflerinize bağlıdır. Varsayılan olarak otomatik ilişkilendirme modeli ayarlanır. Gerektiğinde bu ayarı değiştirebilirsiniz.
İlişkilendirme modelleri hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.
-