Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Strateji: Haftalık bütçe

“Haftalık bütçe” stratejisi: Reklam kampanyasının masraflarını belirli bütçe tutarı çerçevesinde en uygun şekilde dağıtmayı sağlayan strateji. Haftalık bütçe tutarını belirten reklamveren, maksimum tıklama sayısı, maksimum dönüşüm oranı veya maksimum uygulama kurulum sayısı olmak üzere aradığı haftalık sonuçları da belirtir.

Teklifler strateji tarafından en iyi sonuca ulaşmasını sağlayacak şekilde otomatik olarak seçilir. Kullanılan teklifler her 15 dakikada bir Direct arayüzüne yüklenir. Strateji teklifleri, bu değişikliklerin arayüzde yansıtıldığından daha sık değiştirebilir. Bir hafta geçtiğinde, hesapta bakiye olduğu sürece strateji, belirtilen koşullarda çalışmaya devam eder.

“Haftalık bütçe: en yüksek tıklama” seçeneği, öncelikli hedefleri mümkün olunca çok sayıda ilgili ziyaretçileri siteye çekmek olan reklamverenler için uygundur.

Sistem, reklamverenin belirtilen bütçe çerçevesinde mümkün olunca çok siteye geçiş elde etmesi için harcama yapar. Yüksek CTR sahip anahtar sözcük grupları sistem tarafından daha yüksek pozisyonlar sağlanır; düşük tıklanabilirliğine sahip sözcük grupları için teklifler düşer.

Otomatik stratejilerin çalışması hakkında ayrıntılı bilgi

Strateji ayarları

Haftalık bütçe

Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.

Gerçek harcama belirtilen bütçeden birkaç yüzde farklı olabilir. Stratejiler arasında geçişler, bütçe değişiklikleri, kampanyanın durdurulması, zaman hedeflemenin ve kampanyanın başlangıç tarihinin değişmesi netliği etkileyebilir.

Bütçe harcanamıyorsa arayüzde ilgili uyarı göreceksiniz ve e-posta yoluyla bildirim alacaksınız. Genellikle bu seçilen anahtar sözcük gruplarının düşük tıklanabilirliğine, yetersiz bütçeye veya düşük en yüksek teklifinin olduğuna işaret eder.

En yüksek tıklama fiyatı

Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz. En yüksek tıklama fiyatı belirtilmediyse varsayılan olarak haftalık bütçeyi en fazla %10 veya 450 Ruble aşabilir (diğer döviz türleri için belirtilen miktar mevcut Ruble kursuna göre hesaplanır).

Maksimum tıklama fiyatını sınırlamanızı önermiyoruz. Harcamaları kendiniz kontrol etmek istiyorsanız haftalık bütçeyi belirlemenizi öneririz.

“Haftalık bütçe: en yüksek dönüşüm” seçeneği, ziyaretçileri siteye çekmek için hedef belirten ve hedef ziyaretlerin
[no-highlight[

Hedef ziyaret: Ziyaretçinin sitede hedefe ulaşılan ziyareti.

Hedef: Reklamı yapılan sitede ziyaretçi tarafından gerçekleştirilen istenilen işlem. Örneğin sitede kayıt işlemi, sipariş formunun doldurulması, belirtilen sayfanın ziyaret edilmesi hedef sayılır.

Yandex.Metrica‘nın sayesinde hedeflere ulaşıp ulaşılmamasını izleyebilirsiniz.

Подробнее о целях...]no-highlight]
sayısını arttırmak isteyen reklamverenler için uygundur.

Sistem, sitede hedefe ulaşan geçişleri sağlayan sözcük gruplarına göre en yüksek tıklama sayısını ortaya koyar.

Otomatik stratejilerin çalışması hakkında ayrıntılı bilgi

Bağlanma koşulları

Metrica sayacı kampanyaya bağlı
  1. Sayaç kodu reklamı yapılan sitenin tüm sayfalarında yerleştirilmelidir.

  2. Sayaçta hedeflerin ayarlanmış olmaları gerekmektedir. Strateji için sadece standart (birleşmemiş) hedefler uygundur.

  3. Sayaç numarası kampanya parametrelerinde belirtildi veya Metrica için bağlantıların işaretlenmesi özelliği etkinleştirildi. Ayrıntılı bilgi...

Kampanyada yeterli istatistik toplandı
  1. Reklam kampanyasında, başlangıcından itibaren en az bir hedef ziyaretin olması gerekmektedir: reklama tıklayan ziyaretçi, seçilen hedefi gerçekleştirmelidir (veya hedeflerden bir tanesini).

  2. Kampanyada 28 günlük hedef ziyaretlerin ve tıklamaların sınır sayısı aşılmalıdır:

    28 günlük hedef ziyaretler + 0,01 × 28 günlük tıklamalar ≥ 40

    Kampanya 28 günden az bir süre çalışmaktaysa hesaplama için olmak üzere olan hedef ziyaretler ve tahmini tıklama sayısı kullanılır.

    Strateji ayarlarında sadece ağlarda gösterimleri seçtiyseniz ağlardan (YRA ve harici ağlar) gelen hedef ziyaretler ve tıklamalar dikkate alınır.

Strateji ayarları

Haftalık bütçe

Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.

Gerçek harcama belirtilen bütçeden birkaç yüzde farklı olabilir. Stratejiler arasında geçişler, bütçe değişiklikleri, kampanyanın durdurulması, zaman hedeflemenin ve kampanyanın başlangıç tarihinin değişmesi netliği etkileyebilir.

Bütçe harcanamıyorsa arayüzde ilgili uyarı göreceksiniz ve e-posta yoluyla bildirim alacaksınız. Genellikle bu seçilen anahtar sözcük gruplarının düşük tıklanabilirliğine, yetersiz bütçeye veya düşük en yüksek teklifinin olduğuna işaret eder.

En yüksek tıklama fiyatı

Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz. En yüksek tıklama fiyatı belirtilmediyse varsayılan olarak haftalık bütçeyi en fazla %10 veya 450 Ruble aşabilir (diğer döviz türleri için belirtilen miktar mevcut Ruble kursuna göre hesaplanır).

Maksimum tıklama fiyatını sınırlamanızı önermiyoruz. Harcamaları kendiniz kontrol etmek istiyorsanız haftalık bütçeyi belirlemenizi öneririz.

Hedef

Bir veya birkaç birleştirilmemiş hedefe göre ziyaret seçilebilir.

Metrica'da eklenen hedef, stratejinin parametrelerinde hemen gözükmeyebilir: fiyat listesinin güncellenmesi günde bir defa yapılır.

Yetersiz bütçe veya en yüksek tıklama fiyatının düşük sınırı stratejinin çalışmasını etkiler. Sistem bu durumda etkili anahtar sözcük gruplarına göre teklifleri yükseltemez ve hedef ziyaretlerin sayısı daha az olacaktır.

“Haftalık bütçe: Maksimum kurulum sayısı” seçeneği ancak mobil uygulama reklamları için geçerlidir. Bu seçenek, uygulamalarının kurulum sayısını artırmak isteyen reklamverenler için uygundur.

Bu seçenek çerçevesinde sistem, tıklanması uygulama kurulumuyla sonuçlanma olasılığı ve sıklığı en fazla olan anahtar sözcüklerin ve sözcük gruplarının tıklanma sayısını maksimum değerlere çıkarır.

Uygulamanın cep telefonunda veya tabletinde kurulu olduğu ortaya çıkan kullanıcılar için reklam gösterilmez.

Otomatik stratejilerin çalışması hakkında ayrıntılı bilgi

Bağlanma koşulları

Uygulama, izleme sitemine bağlı olmalı ve yeni kurulum verileri Direct'e iletilmelidir

Yeni kurulumları takip etmek için Direct'in desteklediği izleme sistemlerinden birini kullanın: AppMetrica, MobileAppTracking, AppsFlyer, Adjust, Kochava ve Flurry.

İzleme sistemleri hakkında ayrıntılı bilgi

Kampanyada yeterli istatistik toplandı
  1. Kampanya başlangıcından itibaren en az bir kullanıcı reklama tıkladı ve uygulamayı kurdu.

  2. Son 28 günde yapılan tıklama ve kurulum sayısı için sınır aşıldı:

    28 günlük kurulum + 0,01 × 28 günlük tıklama ≥ 40

    Kampanya 28 günden az bir süre çalışmaktaysa hesaplama için olmak üzere olan kurulum ve tahmini tıklama sayısı kullanılır.

    Stratejinin "Farklı alan türleri için bağımsız yönetim" seçeneği çerçevesinde seçilmesi durumunda sadece ağlardan gelen kurulumlar ve tıklamalar hesaplanır.

Strateji ayarları

Haftalık bütçe

Gerektiğinde haftalık bütçeyi sınırlayabilirsiniz. Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.

En yüksek tıklama fiyatı

Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz. En yüksek tıklama fiyatı belirtilmediyse varsayılan olarak haftalık bütçeyi en fazla %10 veya 450 Ruble aşabilir (diğer döviz türleri için belirtilen miktar mevcut Ruble kursuna göre hesaplanır).

En yüksek tıklama fiyatını düşürmeyi önermiyoruz. Harcamanızı kontrol etmek istiyorsanız haftalık bütçe belirtin.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!