Haftalık bütçe

“Haftalık bütçe” stratejisi: Reklam kampanyasının masraflarını belirli bütçe tutarı çerçevesinde en uygun şekilde dağıtmayı sağlayan strateji. Haftalık bütçe tutarını belirten reklamveren, maksimum tıklama sayısı, maksimum dönüşüm oranı veya maksimum uygulama kurulum sayısı olmak üzere aradığı haftalık sonuçları da belirtir.

Teklifler strateji tarafından en iyi sonuca ulaşmasını sağlayacak şekilde otomatik olarak seçilir. Kullanılan teklifler her 15 dakikada bir Direct arayüzüne yüklenir. Strateji teklifleri, bu değişikliklerin arayüzde yansıtıldığından daha sık değiştirebilir. Bir hafta geçtiğinde, hesapta bakiye olduğu sürece strateji, belirtilen koşullarda çalışmaya devam eder.

“Haftalık bütçe: en yüksek tıklama” seçeneği, öncelikli hedefleri mümkün olunca çok sayıda ilgili ziyaretçileri siteye çekmek olan reklamverenler için uygundur.

Sistem, reklamverenin belirtilen bütçe çerçevesinde mümkün olunca çok siteye geçiş elde etmesi için harcama yapar. Yüksek CTR'a sahip anahtar sözcük gruplarına sistem tarafından daha yüksek pozisyonlar sağlanır; düşük tıklanabilirlik tahminine sahip sözcük grupları için teklifler düşer.

Strateji ayarları
Haftalık bütçe

Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.

Gerçek harcama belirtilen bütçeden birkaç yüzde farklı olabilir. Stratejiler arasında geçişler, bütçe değişiklikleri, kampanyanın durdurulması, zaman hedeflemenin ve kampanyanın başlangıç tarihinin değişmesi netliği etkileyebilir.

Bütçe harcanamıyorsa arayüzde ilgili uyarı göreceksiniz ve e-posta yoluyla bildirim alacaksınız. Genellikle bu seçilen anahtar sözcük gruplarının düşük tıklanabilirliğine, yetersiz bütçeye veya düşük en yüksek teklifinin olduğuna işaret eder.

En yüksek tıklama fiyatı

Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz. En yüksek tıklama fiyatı belirtilmediyse varsayılan olarak haftalık bütçeyi en fazla %10 veya 450 Ruble aşabilir (diğer döviz türleri için belirtilen miktar mevcut Ruble kuruna göre hesaplanır).

Maksimum tıklama fiyatını sınırlamanızı önermiyoruz. Harcamaları kendiniz kontrol etmek istiyorsanız haftalık bütçeyi belirlemenizi öneririz.