Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Hangi strateji seçilmeli?

Strateji, Direct'te reklam yayınlama ayarlarının toplamıdır. Teklif yönetimi, reklamların gösterim yerleri ve erişilebilir kısıtlamalar seçilen stratejiye bağlı olur.

Reklamverenlerin çeşitli hedeflerine göre Direct'te çeşitli stratejiler bulunur. Strateji seçmeden önce reklam hedefinizi (örneğin siteye yeni ziyaretçi çekmek, internet mağazasının satışını arttırmak, potansiyel müşterilerine promosyonlar hakkında bilgi vermek), yaklaşık bütçenizi (örneğin haftalık veya siteye tek geçiş için) ve reklam gösterim yerini (örneğin olası tüm alanlarda veya sadece Yandex arama sonuçlarında) belirleyin.

Otomatik teklif yönetimi

Otomatik stratejiler çerçevesinde çalışan sistem, reklam yayınının otomatik yöneterek reklamlar üzerinden yapılacak yararlı kullanıcı geçişlerinin sayısını mümkün olduğunca arttırmaya çalışır. Sistem, belirttiğiniz kısıtlamalara ve ayarlara göre en etkili sözcük gruplarını seçer ve teklifleri belirler. Otomatik strateji sayesinde haftalık bütçeyi etkili bir şekilde harcayabilirsiniz veya belirlenen ortalama fiyatına göre tıklamaları elde edebilirsiniz.

Reklamlarının etkililiğinden emin olmak isteyen ve başlattığı reklam kampanyası çerçevesinde gösterim ayarlarının en etkin şekilde yapılmasına ihtiyaç duyan herkesin geliştirdiğimiz otomatik stratejileri kullanmayı öneririz.

Manuel teklif yönetimi

Manuel teklif yönetimi veya manuel stratejiler sayesinde tüm göstergeleri kontrol edebilirsiniz ve anahtar sözcük gruplarının reklam kampanyasında etkili olup olmadıklarına kendiniz karar verip teklifleri belirleyebilirsiniz.

Gösterim stratejisi kampanya parametreleri sayfasında seçilebilir. Her reklam kampanyası için kampanyadaki tüm reklamlar için geçerli olacak tek bir strateji (manuel veya otomatik stratejilerden biri) seçilebilir.

reklam gösterim stratejileri
teklif yönetim stratejileri
Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!