Medya içerikli kampanyalarda gösterim stratejisi
Strateji, reklam kampanyanızın hedeflerine (ürün veya hizmetlerinizin promosyonu, markanızın farkındalığını artırma, maksimum hedef kitle kapsamına ulaşma ve ürünün avantajları hakkında hedef kitleyi bilgilendirmek gibi) ulaşmasını sağlayan bir ayar setidir.
- Otomatik yönetimde hedef stratejinin sağlamasını istediğiniz sonucu seçer ve bütçeyi belirtirsiniz. Direct, bütçenin verilen ayarlar dahilinde etkili biçimde harcanmasını sağlayacak bir ortalama fiyat önerecektir. Önerilen maliyeti kullanabilir veya bu maliyeti kendiniz belirleyebilirsiniz.
Otomatik stratejiler akıllı fiyat teklifi yönetim mekanizmasını temel alır. Bu mekanizma, reklam alanının kalitesine bağlı olarak her fiyat teklifi için yüksek veya düşük bir katsayı belirler.
- Manuel fiyat teklifi yönetimiyle, kullanıcı profilleri ve anahtar sözcük grupları için her gösterim koşulunun fiyat teklifini kendiniz belirleyebilirsiniz. Bu fiyat teklifiyle reklamlar her gösterim için açık artırmaya katılır. Gerçekleşen fiyat, belirlediğiniz fiyat teklifini aşmaz.
Hangi strateji seçilmeli?
Strateji seçimi, reklamınızın yerine getirmesini istediğiniz göreve bağlıdır. Kullanıcı ile olan iletişim düzeyi ve reklam kampanyası görevlerine bağlı strateji seçimine yönelik tavsiyeler tabloda verilmiştir.
Kullanıcı ile olan iletişim düzeyi | Görev | Strateji |
---|---|---|
Farkındalık |
| Tekrarlanan gösterimler için fiyat düşürülmesi |
Etkileşim |
| Minimum fiyata maksimum gösterim |
| Görüntüleme başına ödeme |
Kullanıcı ile olan iletişim düzeyi | Görev | Strateji |
---|---|---|
Farkındalık |
| Tekrarlanan gösterimler için fiyat düşürülmesi |
Etkileşim |
| Minimum fiyata maksimum gösterim |
| Görüntüleme başına ödeme |
Stratejiler nasıl çalışır?
Crypta teknolojisi sayesinde istediğiniz kitleyi hedefleyebilirsiniz. Bu teknoloji, kullanıcıların internetteki davranışlarını analiz ederek kullanıcının hangi gruba ait olduğunu belirler. Crypta bu amaçla, ilgilendiğiniz kullanıcı kitlesinin tipik üyelerinin sorgularında kullandıkları sözcükler, ziyaret ettikleri web siteleri veya internete girmeyi tercih ettiği saatler gibi internetteki davranış özelliklerini inceler.
Crypta teknolojisi ile otomatik stratejilerin entegrasyonu, reklam kampanyalarında satın alma etkililiğini, manuel stratejilere veya harici fiyat teklifi yönetim sistemlerine kıyasla daha hızlı ve etkili şekilde yönetmenizi sağlar.
Stratejiler nasıl daha etkili kullanılabilir?
- Genel öneriler
-
Otomatik stratejiler, günlük bütçesi en az 27 Lira (300 Ruble) olan medya içerikli kampanyalar için etkilidir. Bütçe daha düşükse, nadir yapılan sorgularla ilgili anahtar sözcük grupları veya kısıtlı kullanıcı profil değerleri kullanılıyorsa, bin gösterim başına ortalama fiyat, en fazla 2 katı olmak kaydıyla reklam verenin belirttiği maksimum değerin üzerine çıkabilir.
En iyi sonuca ulaşmak için sistem ilgili kampanya ayarlarını sürekli optimize ederek karmaşık bir hesaplama yapar. Dolayısıyla kendisini kanıtlaması için biraz süre verin. Bu süre genelde birkaç gündür. Otomatik stratejilerde yaptığınız değişikliklerin uygulanması da birkaç günü bulur. Bu süre, algoritmaları yeni parametrelere uyarlamak için gereken süredir.
- Gösterim koşullarını sınırlama
-
İstediğiniz hedef kitleyi hedeflerken esneklik ve kesinlik sağlanması için kullanıcı profilini kullanın. Kullanıcı profili, reklamlarınızı göstermek istediğiniz kullanıcıların özelliklerinin toplamıdır.
Kitlenize yeniden pazarlama yaparken yalnızca ilgili özellikleri belirtin. Kapsamın gereğinden fazla daraltılması, reklamınızın yeterli sayıda kullanıcıya gösterilmemesi anlamına gelir ve bu durum işletmenizin ölçeklendirilmesini zorlaştırır.
- Önerilen ortalama maliyeti kullanın
-
Otomatik gösterim stratejisini ve kullanıcı profiline göre hedeflemeyi seçtiyseniz reklam gruplarını kaydettikten sonra strateji ayarlarına geri dönün. Sistem, oluşturduğunuz kreatiflerin boyutunu ve gösterim koşullarını dikkate alarak, reklam kampanyasının hedeflerine ulaşmasını sağlayacak güncellenmiş bir fiyat teklifi sunacaktır.
- Manuel teklif kontrolü
-
Manuel strateji kullanıyorsanız günlük ortalama bütçeyi ve her grup için teklifi belirleyebilirsiniz. Ancak potansiyel kitlenizin ilgi alanları her gün aynı olmayabileceğinden, haftalık sınırlama veya reklam stratejisi dönemi boyunca sınırlama kullanmak faydalı olabilir. Bunları otomatik stratejilerde belirleyebilirsiniz.