Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Strateji: En düşük fiyata göre gösterim

“En düşük fiyata göre gösterim” stratejisi sayesinde reklamveren reklamlarını belirlenen sözcük grubuna göre bir veya iki bloğun son pozisyonlarında yayınlayabilir. Her reklam gösterildiği blokta minimum trafik alır. Reklamveren büyük bir ziyaretçi kitlesini işleyemiyorsa bu strateji çok kullanışlı olur.

Çalışma esasları

Her bir anahtar sözcük grubu için birer tıklama başı fiyat ve stratejinin uygulanacağı gösterim bloğureklamveren tarafından seçilir. Bu stratejinin, özellikleri aşağıda belirtilen iki ayarlama seçeneği vardır:

  • Özel alan için uygula: Reklamverenin belirttiği tıklama başı fiyatın yeterli olması kaydıyla reklam özel alanda en düşük fiyatlı sırada gösterilir. Reklam, belirtilen fiyatın özel alanda gösterimi için yeterli olmadığı durumlarda, söz konusu fiyata uygun olan blokta mümkün olduğunca en yüksek pozisyonda gösterilir.

  • Özel alan ve garantili gösterimler için uygula: Reklamverenin belirttiği tıklama başı fiyatın yeterli olması kaydıyla reklam özel alanda en düşük fiyatlı sırada gösterilir. Belirtilen fiyatın özel alanda gösterim için yetersiz fakat “garantili gösterim” için yeterli olduğu durumlarda reklam, garantili gösterim bloğundaki fiyatı en düşük sırada gösterilir.

Belirtilen fiyatın seçilen blokların hiçbirinde gösterim için yeterli olmaması durumunda reklam, söz konusu fiyata uygun bir konumda gösterilir.

Dikkat! 
  • Reklamın gösterileceği konum, tıklama başı fiyata doğrudan bağlıdır. Bu strateji çerçevesinde bir reklamın, belirtilen tıklama başı fiyat yetmediği sürece garantili gösterimler bloğunda, özel gösterim alanlarında veya arama sonuçlarının altındaki ilk sırada gösteriminin garanti edilmesi mümkün değildir.

  • Reklamlar sadece Reklamverenin seçtiği bloklarda ve mümkün olduğunca en düşük fiyat karşılığında gösterilir. Tüm diğer bloklarda bu reklamların gösterimleri mümkün olduğunca en yüksek pozisyonlarda yapılır. Dolayısıyla “En düşük fiyata göre gösterim stratejisi: Özel alan için uygula” ayarı uygulanarak belirtilen tıklama başı fiyat, özel alanda gösterim için yetersiz olduğunda reklamın arama sonuçlarının altındaki ilk sırada gösterimi mümkündür.

  • Seçilen sorguda bu stratejide minimum fiyata göre gösterimi seçen birkaç reklamveren yayınlanıyorsa tüm reklamlar garantili bir şekilde minimum fiyata göre blokta yer alır ve minimum trafiğini alır. Strateji, reklamların bloktaki sıralamasını garanti etmez.

  • Manuel bir stratejiden, önce otomatik bir stratejiye ve sonra “En düşük fiyata göre gösterim” stratejisine geçirilmiş olan kampanyanız ileride tekrar manuel bir stratejiye aktarıldığında otomatik stratejiye ilk geçiş öncesindeki fiyatlar tekrar geçerlilik kazanacaktır.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!