Direct
Bilgi

En düşük fiyata göre gösterim

“En düşük fiyata göre gösterim” stratejisi sayesinde reklamveren reklamlarını belirlenen sözcük grubuna göre bir veya iki bloğun son pozisyonlarında yayınlayabilir. Her reklam gösterildiği blokta minimum trafik alır. Reklamveren büyük bir ziyaretçi kitlesini işleyemiyorsa bu strateji çok kullanışlı olur.

Çalışma esasları

Her bir anahtar sözcük grubu için birer tıklama başı fiyat ve stratejinin uygulanacağı gösterim bloğureklamveren tarafından seçilir. Bu stratejinin, özellikleri aşağıda belirtilen iki ayarlama seçeneği vardır:

  • Süper pozisyon bloğu için uygula: Reklamverenin belirttiği tıklama başı fiyatın yeterli olması kaydıyla reklam süper pozisyon bloğunda en düşük fiyatlı sırada gösterilir. Reklam, belirtilen tıklama başına maliyet değeri süper pozisyon bloğunda gösterimi için yeterli olmadığı durumlarda söz konusu fiyata uygun olan blokta mümkün olduğunca en yüksek pozisyonda gösterilir.

  • Süper pozisyon ve garantili gösterim blokları için uygula: Reklamverenin belirttiği tıklama başı fiyatın yeterli olması kaydıyla reklam süper pozisyon bloğunda en düşük fiyatlı sırada gösterilir. Belirtilen fiyatın süper pozisyon bloğunda gösterim için yetersiz fakat “garantili gösterim bloğu” için yeterli olduğu durumlarda ilgili reklam, garantili gösterim bloğundaki fiyatı en düşük sırada gösterilir.

Belirtilen fiyatın seçilen blokların hiçbirinde gösterim için yeterli olmaması durumunda reklam, söz konusu fiyata uygun bir konumda gösterilir.

Dikkat! 
  • Reklamın gösterileceği konum, tıklama başı fiyata doğrudan bağlıdır. Bu strateji çerçevesinde belirtilen tıklama başına maliyet değeri reklamın garantili gösterim veya süper pozisyon bloklarında ya da arama sonuçlarının altındaki ilk sırada gösterimi için yetmediği sürece bu reklamın anılan bloklarda gösterimi garanti edilemez.

  • Reklamlar sadece Reklamverenin seçtiği bloklarda ve mümkün olduğunca en düşük fiyat karşılığında gösterilir. Tüm diğer bloklarda bu reklamların gösterimleri mümkün olduğunca en yüksek pozisyonlarda yapılır. Dolayısıyla “En düşük fiyata göre gösterim stratejisi: Süper pozisyon bloğu için uygula” ayarı uygulanarak belirtilen tıklama başına maliyet değeri reklamın özel alanda gösterimi için yetersiz olduğunda reklamın arama sonuçlarının altındaki ilk sırada gösterimi de mümkün olur.

  • Seçilen sorguda bu strateji çerçevesinde minimum fiyat karşılığı gösterimler seçen birden fazla reklamverenin reklamları yayınlanıyorsa tüm reklamları garantili bir şekilde minimum fiyat karşılığında bloğa girerek reklamverenlerine minimum trafiği sağlar. Strateji, reklamların bloktaki sıralamasını garanti etmez.

  • Manuel bir stratejiden, önce otomatik bir stratejiye ve sonra “En düşük fiyata göre gösterim” stratejisine geçirilmiş olan kampanyanız ileride tekrar manuel bir stratejiye aktarıldığında otomatik stratejiye ilk geçiş öncesindeki fiyatlar tekrar geçerlilik kazanacaktır.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!