Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Strateji: Uygulama kurulumunun ortalama ücreti

Uygulama kurulumunun haftalık ortalama ücreti, haftalık bütçe harcamasının mobil uygulamanın haftalık kurulum sayısına oranıdır. Strateji sayesinde maksimum kurulum sayısını elde edebilir ve bir kurulumun haftalık ortalama fiyatını belirttiğiniz değere yaklaştırabilirsiniz.

“Uygulama kurulumunun ortalama ücreti” stratejisi, uygulamasının kurulum sayısını yükseltmek isteyen ve her bir yeni kullanıcı için ne kadar ödeme yapmak istediğini bilen reklamverenler için uygundur.

Strateji, haftalık tıklama sayısı 200'ün üzerinde olan ve haftalık kurulum sayısı 10'un üzerinde olan her kampanya için etkilidir.

Çalışma esasları

Reklamlara ve anahtar sözcük gruplarına tıklandığında uygulama kurulumuyla biten geçişler için sistem tıklama oranını yükseltmeye çalışır. Teklifler, ortalama kurulum fiyatını belirttiğiniz değere yaklaştırmak için otomatik olarak seçilir. Bir hafta içinde ortalama kurulum fiyatının her iki tarafa yönelik dalgalanması mümkündür.

Uygulamanın cep telefonunda veya tabletinde kurulu olduğu ortaya çıkan kullanıcılar için reklam gösterilmez.

Otomatik stratejilerin çalışması hakkında ayrıntılı bilgi

Bağlanma koşulları

Uygulama, izleme sitemine bağlı olmalı ve yeni kurulum verileri Direct'e iletilmelidir

Yeni kurulumları takip etmek için Direct'in desteklediği izleme sistemlerinden birini kullanın: AppMetrica, MobileAppTracking, AppsFlyer, Adjust, Kochava ve Flurry.

İzleme sistemleri hakkında ayrıntılı bilgi

Kampanyada yeterli istatistik toplandı
  1. Kampanya başlangıcından itibaren en az bir kullanıcı reklama tıkladı ve uygulamayı kurdu.

  2. Son 28 günde yapılan tıklama ve kurulum sayısı için sınır aşıldı:

    28 günlük kurulum + 0,01 × 28 günlük tıklama ≥ 40

    Kampanya 28 günden az bir süre çalışmaktaysa hesaplama için olmak üzere olan kurulum ve tahmini tıklama sayısı kullanılır.

    Stratejinin "Farklı alan türleri için bağımsız yönetim" seçeneği çerçevesinde seçilmesi durumunda sadece ağlardan gelen kurulumlar ve tıklamalar hesaplanır.

Strateji ayarları

Not. Zorunlu olmayan sınırlama sayısı ne kadar az olursa strateji o kadar etkili çalışır.

Ortalama kurulum ücreti

Kampanyanın çalışmasını analiz edip uygun ücret değerini belirleyin. Strateji, fiyat düşükse etkili anahtar sözcüklere göre teklifleri yükseltemez ve tıklama sayısı düşebilir.

Ortalama kurulum fiyatının en düşük değeri, 0.03 TL'dır.

Haftalık bütçe

Gerektiğinde haftalık bütçeyi sınırlayabilirsiniz. Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.

En yüksek tıklama fiyatı

Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz. En yüksek tıklama fiyatı belirtilmediyse varsayılan olarak haftalık bütçeyi en fazla %10 veya 450 Ruble aşabilir (diğer döviz türleri için belirtilen miktar mevcut Ruble kursuna göre hesaplanır).

En yüksek tıklama fiyatını düşürmeyi önermiyoruz. Harcamanızı kontrol etmek istiyorsanız haftalık bütçe belirtin.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!