Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Sözcük gruplarına göre pozisyon değişikliklerin izlenmesi

Reklam kampanyanın çalışma sürecinde reklamın gösterildiği pozisyon sözcük grubuna göre rakip sayısının değişmesinden ve tekliflerinin yükselmesinden dolayı değişebilir.

“Kampanyalarım” sayfasında “Sözcük gruplarına göre pozisyon değişmesinin izlenmesi” bağlantısı ile reklam kampanyasının parametrelerinde belirtilen en az bir bölgede reklam pozisyonunu değiştirdiği tüm sözcük gruplarını görebilirsiniz. Bu rapordan doğrudan kampanyaya geçebilir ve teklifleri düzenleyebilirsiniz.

Pozisyon değiştiren reklamlar hakkında bilgilerin toplanması saatte bir defa yapılır. En fazla 7 gün içinde yapılan değişiklikler rapora yansıtılabilir.

Reklam pozisyonunun izlenmesinin tek yolu sözcük gruplarına göre pozisyonların izlenmesi değildir. Kullanıcı ayarlarında “Pozisyon değişikliklerinde bildirim al” seçenek etkinleştirilebilir. Bu durumda her pozisyon değiştiğinde e-posta adresinize sistem tarafından bildirim gönderilir.

Dikkat! 
  • Herhangi bir sözcük grubuna göre pozisyon değişikliği ile ilgili bildirim aldıysanız fakat “Sözcük gruplarına göre pozisyon değişmesinin izlenmesi” raporunda bu sözcük grubu yoksa reklam eski pozisyonuna geri dönmüş ve rapordaki bilgiler güncellenmiş demektir; sözcük grubu otomatik olarak “Kontrol edilmiş” bölümüne geçer.

  • Sözcük gruplarına göre saate göre fiyatın düzenlemesinin sonucunda ortaya çıkan pozisyon değişiklikleri ve Direct API aracılığıyla teklif değişiklikleri, izleme tarafından hesaba katılmaz ve bu durumda pozisyon değişikliği bildirimleri gönderilmez.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!