Trafik hacmindeki değişiklikleri izleme

Reklam kampanyası boyunca anahtar sözcük gruplarına düşen trafik hacmi, belirli bir sözcük grubuna karşılık gelen rakiplerin sayısındaki ve belirledikleri teklif değerlerindeki değişiklikler gibi nedenlerden dolayı değişebilir. Trafik hacmindeki değişikliklerin gerçekleştiği tüm anahtar sözcük gruplarını görmek için Kampanyalarım sayfasında Sözcük gruplarına göre trafik hacmi değişiminin izlenmesi bağlantısına tıklayın. Bu rapordan doğrudan kampanyaya geçerek teklifleri düzenleyebilirsiniz. Rapordaki veriler saatte bir otomatik güncellenir. En fazla 7 gün içinde yapılan değişiklikler rapora yansıtılabilir.

Sözcük gruplarına göre saate göre fiyatın düzenlemesinin sonucunda ortaya çıkan trafik hacmi değişiklikleri ve Yandex.Direct API'si aracılığıyla yapılan teklif değişiklikleri izleme sistemiyle hesaba katılmaz ve kullanıcıya bildirilmez.

Raporda geçmeyen belirli bir sözcük grubunun trafik hacmi değişikliği bildiriminin gelmesi, ilgili sözcük grubunun trafik hacminin eski değerine geri döndüğü anlamına gelir.

Not.

Belirli bir anahtar sözcük grubunun trafik hacminin takibi için bu izleme aracının yanı sıra başka araçlar ve özellikler de kullanılabilir. Örneğin, kullanıcı ayarlarında Trafik hacmi değişimiyle ilgili uyarı al seçeneğini etkinleştirebilirsiniz. Bu durumda ilgili uyarı iletileri e-posta adresinize gelmeye başlar.