Kaynaklar (yayınlanmaz)

Öneri numarası API ile sorgulandığında geri verilir.

Mobil uygulamaların reklam dönüşümü, faydalı işleme götüren reklamın tıklama sayısının, reklamın toplam tıklama sayısına oranıdır. Kullanıcı tarafından uygulamanın indirilmesi ve kurulması bu durumda faydalı işlem olarak sayılmaktadır.

640×100 piksel boyutundaki kreatifler yayınlama işlemi sırasında 320×50 piksel boyutundaki reklam bloklarında görüntülenmek üzere orantılı olarak küçültülür.

640×200 piksel boyutundaki kreatifler yayınlama işlemi sırasında 320×100 piksel boyutundaki reklam bloklarında görüntülenmek üzere orantılı olarak küçültülür.

640×960 piksel boyutundaki kreatifler yayınlama işlemi sırasında 320×480 piksel boyutundaki reklam bloklarında görüntülenmek üzere orantılı olarak küçültülür.

960×640 piksel boyutundaki kreatifler yayınlama işlemi sırasında 480×320 piksel boyutundaki reklam bloklarında görüntülenmek üzere orantılı olarak küçültülür.

Reklamın tıklanma sayısının gösterim sayısına oranıdır ve yüzde olarak ifade edilir. Bu göstergenin reklamın etkililiğini belirleyebileceğini söyleyebiliriz.

Hedef ziyaret: Ziyaretçinin sitede hedefe ulaşılan ziyareti.

Hedef: Reklamı yapılan sitede ziyaretçi tarafından gerçekleştirilen istenilen işlem. Örneğin sitede kayıt işlemi, sipariş formunun doldurulması, belirtilen sayfanın ziyaret edilmesi hedef sayılır.

Yandex.Metrica'nın sayesinde hedeflere ulaşıp ulaşılmamasını izleyebilirsiniz.

Hedefler ile ilgili ayrıntılı bilgi...