Direct
Bilgi
Bize ulaşın

5. Adım: Reklam kampanyasının bütçesini planlayın

Artık reklam kampanyanız için bütçe tahminini hesaplayabilirsiniz.

Genel olarak reklam kampanyasının harcaması şu faktörlere bağlıdır:

  • seçtiğiniz anahtar sözcük gruplarına göre sorguların sıklığı. Sözcük seçim formunun sol sütunünde onu görebilirsiniz (reklam oluşturma sayfasında “Sözcük seçimi” bağlantısı);

  • seçilen anahtar sözcük gruplarına göre reklamın gerçek CTR'ı. Seçilen anahtar sözcük gruplarının netliğine ve onlar için seçilen metne bağlıdır. Belirli bir sorgunun CTR göstergesi ne kadar yüksekse bu sorguya göre tıklama maliyeti o kadar düşük olur.

  • seçtiğiniz anahtar sözcük gruplarına göre reklam yayınlayan rakiplerinizin sayısı.

Harcama tahmini yapabilmek için Bütçe tahmini özelliğini kullanabilir veya en düşük miktarlı sipariş verip (17 TL) sonuçları inceleyebilirsiniz. Böyle deneme siparişinden sonra haftalık veya aylık harcamalarınızı planlayabilirsiniz.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!