Direct
Bilgi
Bize ulaşın

1. Adım Kampanya oluşturun

Reklam ver bağlantısına gidin.

Çalışmaya başlamadan önce ülkenizi belirtin. Ülke seçimi, Direct'te reklam kampanyaların ödeme yollarını, ödeme dövizini ve ek KDV miktarlarını belirler. Bu değerler her ülkeye göre değişiklik göstermektedir. Bundan sonra fatura ödemekten teklif yönetimine ve istatistik kontrolüne kadar hesaptaki tüm finansal işlemleri seçilen döviz türünde yapabilirsiniz.

Dikkat! 

Ülke ve döviz türü sadece bir kere belirlenebilir. İlk reklam kampanyası kaydı yapıldıktan sonra bu hesabın döviz türü değiştirilemez.

İlk reklam kampanyanızın türünü belirleyin (“Metin-grafik reklamlar”, “Mobil uygulama reklamları” veya “Dinamik reklamlar”). Reklamların nerede gösterileceği ve belirtebileceğiniz ayarlar kampanya türüne bağlıdır.

Servisi kullanmaya başla butonuna tıkladıktan sonra ilk reklam kampanyanızı oluşturmaya geçebilirsiniz.

  • Kampanyaya uygun isim verin. Diğer kampanyaların listesinde kolayca bulabilmeniz için uygun bir isim seçin.

  • Kampanyanın başlangıç tarihini belirtin.

  • Siparişinizin durumuyla ilgili bildirimlerin geleceği e-posta adresini değiştirebilirsiniz. Varsayılan olarak Yandex'e kayıt sırasında belirttiğiniz e-posta adresi eklenmektedir. Birkaç reklam kampanyası oluşturuyorsanız her kampanyanın bildirimleri için ayrı ayrı e-posta adresi belirtilmelidir.

  • Kalan bakiyeyle ilgili cep telefonuna SMS bildirimleri için numara belirtebilirsiniz ve bu bildirimlerin gönderilmesi için uygun zaman aralığını girebilirsiniz (SMS'lerin ücreti Yandex tarafından ödenmektedir).

  • Reklam kampanyanızın tüm reklamlarının gösterileceği zaman aralığını belirtebilirsiniz (bu hizmetin adı zaman hedefleme). Kampanya çalışırken bunu değiştirebilirsiniz.

  • Reklam kampanyadaki tüm reklamlar için ortak gösterim bölgesini/bölgelerini belirleyebilirsiniz. Yeni reklamlar oluşturulduğunda bu bölge otomatik olarak reklama eklenir; gerektiğinde ise de değiştirilebilir.

  • Reklam etkililiğini arttırmak için hızlı bağlantıları ayarlayın ve görsel ekleyin.

  • Varsayılan olarak etkin durumda olan otomatik odak özelliğini kapatabilirsiniz. Otomatik odak anahtar sözcük gruplarını otomatik olarak netleştirir. Bununla birlikte anahtar sözcük gruplarını istediğiniz anda manuel olarak da düzenleyebilirsiniz. Bu nedenle otomatik odak özelliğini etkin durumda bırakmanızı öneririz.

  • Teklif yönetim stratejisini seçebilirsiniz. Teklifleri otomatik veya manuel olarak yönetebilirsiniz. Örneğin Haftalık bütçe stratejisi, verilen bütçe çerçevesinde maksimum tıklama ve hedefe yönelik ziyaret sayısı elde etmenizi sağlar.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!