2. Adım: Reklam oluşturun

Başlık 1

Başlıkta, reklamını yaptığınız ürünü veya hizmeti belirtin. Mümkünse, satın alma kararını verdirecek en önemli özelliği ekleyin. Kullanıcıya, aradığını bulduğunu gösterin.

7999 TL'den başlayan Ay'a seyahat paketleri

Uzay turları

Başlık 2

Reklam, ikinci bir başlık olmadan da gösterilebilir. Bu nedenle, ikinci başlık gösterilmediğinde reklamın anlamını kaybetmemesi için, ikinci başlıkta ürün veya hizmetin ek avantajlarını belirtebilirsiniz.

Unutulmaz deneyimler!

Sadece 1 Eylül'e kadar!

Reklam metni

Reklamınızı anlatın, avantajlarını ve özelliklerini açıklayın. Potansiyel alıcıların sipariş vermeleri için önemli olan parametreleri belirtin. Rakamlar ve mümkün olduğunca net ifadeler kullanın.

Reiner Gamma ve uzay istihbarat üssüne gezi! Çevrimiçi rezervasyon yapın!

Dünya'nın dışında elit bir tatil! Zengin tur seçenekleri. İndirimler ve hediyeler!

Bağlantı

Reklamı yapılan ürün veya hizmeti açıklayan sayfaya bağlantı verin. Kullanıcı, reklamda bahsedileni hemen bulamazsa sitenizi büyük olasılıkla terk edecektir.

https://uzaydatatil.tr/turlar/ay/

https://uzaydatatil.tr/haberler

Web siteniz yoksa, iletişim bilgilerini Adres ve telefon alanında yazarak bağlantı olmadan bir reklam oluşturabilirsiniz.
Gösterilen bağlantı

Gösterilen bağlantı, sitenin devamı niteliğinde reklamda gösterilecek olan sayfanın sözde adresidir. Kolay okunabilen ve kullanıcıların reklama tıkladıktan sonra hangi sayfaya geçeceklerini anlamalarını sağlayan bir bağlantı kullanın.

Görsel

Ürün fotoğrafınız varsa, mutlaka yükleyin. Görsel sayesinde reklamınız daha ilgi çekici olur ve kullanıcının ilk bakışta reklamı algılamasını sağlar.

Reklamlardaki görseller sadece reklam ağlarında gösterilir. Gösterim sırasında görsel, reklam bloğunun ayarlarına göre kesilebilir veya orantılı olarak küçültülebilir; bu nedenle, görsellerde metin kullanılmamalıdır.

Hızlı bağlantılar
Promosyonlar, Teslimat ve Garanti gibi, sitenizde potansiyel alıcıların dikkatini çekebilecek diğer bölümler için dörde kadar bağlantı ekleyebilirsiniz.
Sanal kartvizit
Telefon, çalışma saatleri ve ulaşım gibi bilgileri içeren reklamlar, kullanıcıların güvenini daha kolay kazanır ve size ulaşmaları hızlanmış olur.

Öneriler

  • Reklamınızın nasıl görüneceğini değerlendirin:

  • Aynı ürünün veya hizmetin reklamını yapan ancak başka bir metin veya ek öğeler içeren başka bir reklam ekleyin. Grupta birkaç reklam varsa Direct, zamanla aralarından otomatik olarak en etkili olanını seçer ve bu reklamı daha sık göstermeye başlar.