Tüm alanlarda gösterimler seçilirse ağlarda gösterim ayarlarının özellikleri

Manuel strateji ayarlarında veya Ortalama tıklama fiyatı, Haftalık bütçe: Maksimum tıklama ve Haftalık tıklama paketi otomatik stratejilerinde tüm alanlarda gösterimleri seçtiyseniz, reklam kampanyasının parametrelerinde Ağlarda ayarlar bloğuna erişebilirsiniz. En uygun ayarlar varsayılan olarak belirlenir fakat gerektiğinde değiştirilebilir. Örneğin:

Harcama seviyesini değiştir

Harcama oranı kampanyanın son 7 güne ait toplam harcamasına göre yüzde olarak gösterilir. %100 göstergesi, ağlarda gösterim için haftalık kampanya bütçesinin tamamı harcanabilir anlamına gelmektedir. Kısıtlama, açılıştan itibaren 7 gün içinde etkin hale gelir.

Kesin harcama yerine sistemin hedeflediği değer belirtilir. Genellikle 7 gün içinde gerçek harcamalar belirtilen harcama seviyesini %30'dan fazla aşmaz. Başka bir deyişle, kampanyanın haftalık bütçesi 10.000 TL ise içerik bazlı sitelerden yapılan geçişler için belirlenen bütçe tüm harcamaların %70'ini ve bu durumda gerçek harcama haftada 9.100 TL'yi geçmez.

Maksimum teklif belirleme
Ağlardan geçiş için maksimum teklif, Arama'daki teklifin yüzdesi olarak belirtilir. Lütfen dikkat! Sadece manuel stratejiyi seçtiyseniz veya “Haftalık tıklama paketi” stratejisinin çerçevesinde teklife limit koyduysanız Arama'daki maksimum teklif sınırlandırılabilir.

Ağlardaki teklif, düşük dönüşüm olasılığına sahip tıklamalar için otomatik olarak düşebilir veya yüksek dönüşüm olasılığına sahip tıklamalar için yükselebilir. Algoritma, kampanyanın belirtilen anahtar hedeflerine ve bunlara göre dönüşüm değerine odaklanır.