Manuel Tekliflerle Maksimum Tıklama Sayısı

“Manuel tekliflerle maksimum tıklama sayısı” stratejisi belirli gösterim koşulları için teklifler belirlemenizi sağlar. Böylelikle, belirlenen kısıtlamalara (örn. teklif, gösterim bölgesi) ve diğer reklam verenlerle rekabet durumuna göre mümkün olan en yüksek gösterim ve tıklama sayısını elde edersiniz.

Dönüşüm tahmini sayesinde, teklifler düşük dönüşüm olasılığına sahip tıklamalar için otomatik olarak düşebilir veya yüksek dönüşüm olasılığına sahip tıklamalar için yükselebilir. Böylece, daha fazla hedef trafik elde edebilirsiniz. Reklamların işletmeniz için daha kârlı olması için hedef eylemleri ve bunların değerlerini belirtin. Teklifleri düzenleyen algoritmalar bu şekilde belirtilen değerlere göre belirlenerek hedeflerinize daha uygun çalışmaya başlar.

  1. Gösterim yerleri ve teklif yönetimi
  2. Strateji ayarları
  3. En uygun teklif nasıl seçilir?
  4. Trafik hacmindeki değişiklikler nasıl takip edilir?

Gösterim yerleri ve teklif yönetimi

Gösterim yerleri bloğunda reklamlarınızın gösterileceği siteleri seçersiniz. Seçimlerinize göre teklifleri belirleyebilir ve ayrıca diğer kısıtlamaları da ayarlayabilirsiniz.

Arama'da ve ağlarda teklifleri ayrı ayrı belirtebilirsiniz. Teklifleri toplu olarak belirtmek için Teklif Sihirbazı'nı kullanabilirsiniz.

İpucu. Ağlarda yayınlanacak reklamlar için ayrı bir reklam kampanyası oluşturmanızı öneririz.

Strateji ayarları

Günlük bütçe

Takvim haftası boyunca kampanya için günlük harcama ortalaması.

Günlük bütçe = Kampanya için haftalık harcama tutarı / 7

Bir hafta içinde bütçe yeniden dağıtılır; çok aktif olmayan günlerde kalan bütçe daha aktif günlere harcanır. Böylece günlük harcama, belirtilen değerin altında veya üstünde olabilir. Ek olarak, ortalama günlük bütçede belirtilen rakamın %30'unu geçmeyecek kadar harcama yapılabilir. Bununla birlikte haftada ortalama olarak günlük harcama belirtilen sınırlama dahilinde kalır.

Bütçe, tüm güne veya zaman hedefleme ayarlarında belirtilen süreye yayılır. Belirtilen bütçe gün boyunca gösterim için yeterli değilse reklamlar açık artırmada daha az yer alacaktır. Belirtilen harcama miktarı gösterim günü için yeterliyse, mümkün olan trafiğin tamamını alacaksınız.

Kısıtlı günlük bütçede sıklığı yüksek olan sözcük grupları kullanıyorsanız veya sözcük gruplarına göre yüksek teklifler belirttiyseniz, Yandex Direct gün içinde düzenli gösterim paylaşımını garanti etmez. Mevcut bütçe zaman aralığının başında harcanabilir ve günün kalan kısmı için bakiye kalmaz.

Günlük bütçe tutarını günde en fazla 3 kere değiştirebilirsiniz:
  • Limit belirlediğinizde veya günlük bütçenizi düşürdüğünüzde yaptığınız ayar ertesi günden itibaren yürürlüğe girer.
  • Limiti kaldırdığınızda veya günlük bütçenizi artırdığınızda ise bu bütçe aktivasyondan hemen sonra uygulanır.
Bu işlemin ardından pazartesiden değişiklik yapılan güne (dahil) kadarki ortalama masraf, daha önce belirlenen sınırı maksimum %30 olmak üzere aşabilir. Haftanın geri kalan günleri boyunca ortalama harcama tutarı yeni günlük bütçe tutarını yakalamaya çalışır.

Kampanyanın kullandığı saat dilimi ne olursa olsun, günlük bütçe Moskova saatine göre çalışır.

Minimum günlük bütçe tutarı 17 TL'dir.

Yandex Metrica sayacı

Yandex Metrica sayacı ekleyin.

Metrica sayacına erişim izniniz yoksa sayaçta ayarlanmış olan hedeflere erişim izni isteyebilirsiniz. Bunu yapmak için sayacı belirtin ve Erişim iste'ye tıklayın.

Hedef eylemler ve değerleri

Sistemin özellikle aranan görevlerinizi karşılamak üzere çalışması için istediğiniz hedef eylemleri belirtin. Varsayılan olarak etkin olan seçenek, hedefe yönelik oturumlardır. Yandex Metrica sayacında ayarlanmış olan hedeflerden istediğiniz olanları seçin ve her biri için bir dönüşüm fiyatı belirtin. Dönüşüm değeri ne kadar yüksekse bu hedef kampanyanın çalışmasında o kadar önemli rol oynar.

Mevcut kullanıcı adının gerekli sayaçlara erişimi yoksa başka sayaçta Yandex Metrica hedeflerine erişim talep edebilirsiniz ve bunları ayarlar için kullanabilirsiniz.

Hedef eylemlerin sayısı için hiçbir sınırlama yoktur.

İlişkilendirme modeli

Gerekirse, gelişmiş ayarlardan istediğiniz ilişkilendirme modelini seçin.

Ziyaret için ne tür bir girişin kaynak sayılacağını belirleyen kurala İlişkilendirme modeli denir: Bu model, reklamın, işinizin gelişmesine olan katkısını daha net belirlemeye yardımcı olur. Fiyat teklifi belirlenirken, sistem seçilen ilişkilendirme modeline göre Yandex Metrica istatistiklerini kullanır, sizin belirttiğiniz sonuca ulaşmayı hedefler.

Model seçimi, iş türüne, trafik çekme yoluna ve sizin hedeflerinize bağlıdır. Varsayılan olarak otomatik ilişkilendirme modeli ayarlanır. Gerektiğinde bu ayarı değiştirebilirsiniz.

İlişkilendirme modelleri hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Kullandığınız stratejiyi istediğiniz zaman kampanya parametrelerinde değiştirebilirsiniz.

En uygun teklif nasıl seçilir?

Reklamı zaten yayına koyduysanız, istatistik verilerini dikkate alarak işletmeniz için en uygun teklifi hesaplayın. Bu amaçla Rapor Sihirbazı yardımıyla anahtar sözcük gruplarına göre gelirinizi analiz edin. Gelirin hesaplandığı hedefi seçin. Gösterim koşulu kesitini ekleyin; burada anahtar sözcük grubunun metni gösterilir. Tıklamalar, Dönüşümler, Tıklama başına ortalama teklif, Gelir sütunlarını seçin. Bu raporda gelir tutarı, kampanya ayarlarında belirtilen dönüşüm değerlerine veya e-ticaret verilerine göre hesaplanır.

Fakat isterseniz bu amaçla kendi gelir değerlendirmenizi Örneğin dönüşümlerin ne kadar gelir getirdiğini inceleyebilirsiniz. Sitede yapılan bir başvuru size ortalama hesapla 100 TL getiriyorsa gelir tutarınızı 100 × Dönüşüm Geliri formülüne göre elde edersiniz.

Rapordaki verileri kullanarak en etkili teklifi hesaplayabilir veya isterseniz aynı hesabı kendiniz de yapabilirsiniz.

Arama'da en uygun teklif

.

VCG açık artırma kurallarına göre böyle bir teklif verildiğinde dönüşümlerden elde edilen gelir ile reklam harcamaları arasında fark maksimum olur.

Yandex Reklam Ağı'nda ve harici ağlarda GSP açık artırma yapılır ve en uygun teklif

, burada

  • : İşletme türüne bağlı olarak 0 ile 1 arasında bir katsayıdır. Ortalama α değeri 0,8'dir.

Rapor oluşturma ve istatistik bazında karar verme hakkında daha fazla bilgi edinin.

Trafik hacmindeki değişiklikler nasıl takip edilir?

Kampanya ayarlarında e-posta bildirimlerini çalıştırın ve trafik hacmi değişiklikleri hakkında bildirimleri e-postanıza otomatik almaya başlayın.

Trafik hacmi ve gerçekleşen fiyat dinamiğini izlemek için ayrıca Rapor Sihirbazı'nın istatistik analiz araçlarını da kullanabilirsiniz. Bunu yapmak için Kesitler bloğunda Reklam № öğesini; Sütunlar bloğunda ise Tıklamalar, Harcama, Ortalama tıklama başına fiyat, Ortalama trafik hacmi öğelerini seçin.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.