Reklamdaki iletişim bilgileri
Reklamdaki iletişim bilgileri rakipler arasında, reklamınızın ön plana çıkmasına yardımcı olur ve potansiyel bir alıcının, şirketinize çok daha kısa yoldan ulaşmasını sağlar. İletişim bilgileri bölümünde Yandex Business'tan alınan kurum bilgilerini ilişkilendirmek ve sanal kartvizitteki alanların doldurulmasını sağlamak mümkündür.
Reklamdaki iletişim bilgileri ne işe yarar?
- Reklamın fark edilir olmasını sağlar
-
İletişim bilgileri alanları doldurulduktan sonra web arama sonuçlarında görüntülenen reklamınıza tıklanma oranını yükseltebilecek birtakım ek öğeler otomatik olarak eklenir.
- “İletişim bilgileri” bağlantısı, kullanıcıyı iletişim bilgilerinin bulunduğu sayfaya yönlendirir;
- Şirketinizin çalışma saatleri ve telefon numarası.
Ağlardaki gösterimlerde sanal kartvizite veya orada belirtilen adrese yönlendirme yapan “Adres ve telefon” bağlantısı reklama otomatik olarak eklenebilir.
Yandex Business'taki kurumunuzu, bilgilerinin kullanılması amacıyla Yandex Maps'e bağlarsanız Yandex Maps'teki reklamlarda kurumunuzun fotoğrafları, kurumunuza ait değerlendirmeler ve yorumlar görüntülenebilir.
- Ek harcama gerektirmez
-
Hızlı bağlantıyla yapılan geçişler reklama yapılan tıklama gibi ücretlendirilir. Kurumunuzu ya da sanal kartvizitinizi inceleyen bir ziyaretçi daha sonra web sitenize de geçiş yapsa ödeyeceğiniz tutar sadece bir tıklama ücreti kadardır.
- Mobil cihaz kullanıcılarını arama yapmaya teşvik eder
-
Mobil cihazlardan arama yapan kullanıcılar çoğu zaman buldukları ürünleri zaman kaybetmeden hemen sipariş etmek isteyebilirler. İletişim bilgileri, bu tür “sıcak” siparişleri de işlemenize olanak sağlar. Reklamda, kurum kartında veya sanal kartvizitte telefon görüntülenir ve bir kullanıcının numaranızı araması için basitçe bunun üzerine tıklaması yeterlidir.
- Müşteri güvenini arttırır
- Aradığı bir şirketin adresi, ulaşım yolu ve çalışma saatleri hakkında tam ve açık bilgiyi zahmetsiz olarak bulabilen insanlar şirketinize daha fazla güven hissetmeye başlar. Müşteriler; ayrıntılı, açık ve net olarak kendini anlatan bir şirkete kendisi hakkında çok az bilgi sağlayan bir şirketle kıyasla çok daha fazla güven duyar.
Sanal kartvizit nasıl eklenir ve düzenlenir?
Tek bir reklam için sanal kartviziti reklam oluşturma veya düzenleme sayfasında Sanal kartvizit bölümünde oluşturabilirsiniz.
Kampanyadaki tüm reklamlar için ortak kartviziti kampanya parametrelerin düzenleme sayfasında oluşturabilirsiniz (
).Kartvizitlerin grup olarak yönetimi için Sanal Kartvizit Sihirbazı'nı kullanın. Bu araç yardımıyla:
- Aynı kartviziti farklı reklamlara ekleyebilirsiniz: Yenisini oluşturabilir ya da kampanyada veya hesapta halihazırda olanlardan birini seçebilirsiniz,
- Kartviziti ekli olduğu tüm reklamlarda aynı anda düzenleyebilirsiniz.
Kartvizit Sihirbazı'na geçmek için reklam kampanya sayfasında sol üst köşede Sanal kartvizitler bağlantısına tıklayın.
- Kartvizite giriş yaparken yapılması gerekenler
-
- Telefon numaranın ve çalışma saatlerinin doğru belirtildiğine emin olun; potansiyel müşterilerinizin çalışma saatlerinde size ulaşmaları önemlidir.
- Reklam teklifinizin avantajları hakkında daha çok bilgi verebilmek için Ürün/hizmet hakkında ayrıntılı bilgi ek metin alanını kullanın.