Turbo site tasarım önerileri

Turbo siteleri daha çekici hale getirmeyi kolaylaştırıp dönüşüm oranının artmasını sağlayabilecek bazı tasarım önerilerimizi dikkatinize sunmak isteriz.

  1. Yatay yönlü logo
  2. Metin ile arka plan arasında kontrast
  3. Kaliteli görseller
  4. Ana ekranda buton
  5. Metnin anlamsal bloklara bölünmesi
  6. Ritmik kompozisyon
  7. Eşit aralıklı boşluklar
  8. Sayfa uyarlanabilirliği
  9. Metin, görselin algılanmasını engellememelidir.
  10. Orta bölümde minimum metin
  11. Öğelerin merkezde hizalanması
  12. Minimum renk vurgusu

Metin ile arka plan arasında kontrast

Metin arka plan görseliyle karışmamalıdır. Mesajınızın iyi okunabilmesi için kontrastı daha keskin olan bir fotoğraf bulun veya açık renkli görsele siyah ya da renkli katman ekleyin.

Kaliteli görseller

Yüksek kaliteli görseller kullanın: net, sıkıştırılmamış, koruma katmanları olmayan vb.

Ana ekranda buton

Dönüşüm olasılığını artırmak için butonu ana ekrana yerleştirin.

Metnin anlamsal bloklara bölünmesi

Bilgi, anlam bakımından bloklara bölündüğünde daha kolay algılanır. Blokları birbirinden görsel olarak ayırmak için satır atlamayı kullanın. Ek olarak çok parlak olmayan arka plan rengi de yardımcı olabilir.

Ritmik kompozisyon

Görselin farklı taraflarına metin yerleştirmenizi öneririz. Düzen açısından bu bloklar eşittir ve aynı derecede iyi okunur. Bu blokları doğru bir şekilde yerleştirerek kompozisyonu daha ilgi çekici hale getirebilirsiniz.

Eşit aralıklı boşluklar

Aynı boyutta büyük boşluklar kullanın. Anlamsal bloklar arasına daha fazla beyaz alan ekleyin; böylece bilgi daha kolay algılanır.

Sayfa uyarlanabilirliği

Turbo sayfaların mobil sürümünü ilk kez oluşturuyorsanız, masaüstü sürümün nasıl göründüğünü kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Tüm öğelerin yerleşiminin tatmin edici olmasını sağlamak amacıyla sayfa sürümlerinin tüm cihazlar için kontrol edilmesini önemlidir.

Metin, görselin algılanmasını engellememelidir.

Fotoğraflarda önemli bölümleri, insan yüzlerini ve küçük ayrıntıları kapatacak şeklide metin yerleştirmeyin. Aksi takdirde, ana fikriniz aktarılamaz ve metin okunamaz hale gelir.

Orta bölümde minimum metin

Metniniz yalnızca kısaysa ortada yerleştirin; aksi takdirde bilgiler çok sıkıcı ve algılanması zor olur.

Öğelerin merkezde hizalanması

Sayfanın tüm öğeleri için merkez yerleşimini seçtiyseniz, bu yerleşimi tüm bölümlerde korumaya çalışın. Bu şekilde kullanıcıların sayfanızın içeriğini kavramaları kolaylaşacaktır.

Minimum renk vurgusu

Sayfada çok sayıda renk vurgusu yapılması anlam karmaşasına neden olabilir; önemli olan şeyler belli olmaz. Önemli öğeleri vurgulamak için 1-2 renk kullanmanız yeterlidir.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.