Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Kampanya istatistiği

Reklam gösterimleri başladıktan sonra kampanya sayfasında İstatistiği göster bağlantısı gösterilir. Raporları incelemek için bu bağlantıya tıklayın. Raporlardaki düzenli veri analizi sayesinde reklam kampanyasının etkililiğini arttırabilirsiniz.

Raporlardaki veriler birkaç saat içinde güncellenir. Son güncelleme zamanı her raporun altında belirtilir. Arama sözcük grupları dışında tüm raporlar için mevcut aydan itibaren son 3 yıllık verilere erişilebilir.

Dikkat! 

Kampanyayı durdurduysanız veya etkinleştirdiyseniz durumun değişmesi için 40 dakikalık bir süre gerekebilir (sistemin özellikle çok yoğun olduğu zamanında 3 saate kadar sürebilir). Veriler hemen rapora yansımayabilir ve kampanya durdurulduktan sonra da değişebilir.

Standart raporlar

Standart raporlar önceden belirtilen değerleri içerir.

Günlere göre istatistikler

Raporda seçilen zaman aralığına ait günlere göre veriler sıralanır; kampanya için toplam ve her reklam için ayrı ayrı veriler gösterilir.

Genel istatistikler

Her anahtar sözcük grubuna göre kampanyanın toplam çalışma süresine ait veriler. Sözcük grupları aktif ve silinenlere göre ayrılır.

Günlük sözcük grupları

Raporda her anahtar sözcük grubuna göre günlere ayrılarak istatisitik verilir.

Bölgelere göre

Bu rapor sayesinde hangi bölgenin kullanıcılarının reklamınıza daha fazla ilgi gösterdiğini anlayabilirsiniz.

Alanlara göre

Aramada ve ağlarda reklam gösterimleri ve tıklamaları hakkında istatistik.

Not. 

Tıklama başına fiyat hesaplanırken yalnızca Yandex arama sonuçları sayfalarındaki gösterim ve tıklamalar dikkate alınır; ağlarda ve arama iş ortaklarında CTR tıklama fiyatını etkilemez.

Reklam kampanyaya Metrica bağlıysa her raporda ek olarak görüntüleme derinliği, dönüşümler, dönüşüm (%) ve hedef fiyatı gösterilir.

Ayaralanabilen raporlar

Ayarlanabilen raporlarda istediğiniz veri kesitlerini ve onların görünümünü kendiniz ayarlayabilirsiniz. Bazı kesitler varsayılan olarak mevcuttur ve kapatılamaz.

Arama sorguları

Reklamlarınızın gösterildiği Yandex Arama'da yapılan sorgular raporda toplandı (arama iş ortakları hariç). Bu verilere dayanarak anahtar sözcük gruplarının listesini optimize edebilirsiniz; örneğin reklamlarınızın gösterildiği konuya uygun olmayan sorguları tespit edebilir ve kampanya veya reklam grubu için negatif anahtar sözcüklere ekleyebilirsiniz.

Veriler 23 Temmuz 2016 tarihinden itibaren son 90 gün için verilir.

Ek sözcük grupları

Otomatik eklenen sözcük gruplarına (ek uygun sözcük grupları veya otomatik genişletme) ve deneyler sırasında eklenen sözcük gruplarına göre istatistik.

Veriler 15 Mayıs 2016 tarihinden itibaren “Metin-grafik reklamlar” türünde kampanyalar için geçerlidir. Ek sözcük grubunun türü kesitine göre 01 Eylül 2016 tarihinden itibaren verilere erişilebilir.

Rapor sihirbazı

İstatistiği görüntülemek için kullanışlı bir araçtır. Veriler sayesinde kampanya göre ayrıntılı istatistiği toplayabilir ve belirli anahtar sözcük gruplarının veya reklamların etkililiğini değerlendirebilirsiniz. Rapor sihirbazı hakkında ayrıntılı bilgi.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!