Direct
Bilgi
Bize ulaşın

Tıklama maliyetinin yönetimi

Belirtilen tıklama fiyatlarını değiştirmek için Kampanyalarım bölümünde kampanya adının bağlantısına tıklayın. Bu kampanyaya ait reklam listesini ve şu an için aktif olan tüm anahtar sözcük gruplarını göreceksiniz. Tahmin edilen tıklama fiyatı tüm reklam grubu için hesaplanır ve çoğu reklamların belirtilen pozisyonlara girişini sağlar.

Her anahtar sözcük grubunun yanında kısa istatistik bilgiler yer almaktadır: tıklama ve gösterim sayısı, CTR (tıklanabilirlik), garantili gösterim bloğunda, garantili gösterim bloğunun birinci sırasında ve süper pozisyonun her sırasında gruptaki reklamların çoğunlukta gösterimlerini garanti eden tıklama maliyeti.

Reklam pozisyonlarıyla ilgili ayrıntılı bilgiyi Arama'da gösterim pozisyonları bölümünde okuyun.

Her anahtar sözcük grubu için en yüksek tıklama fiyatına sahip alan gösterilir. Maksimum tıklama maliyeti her anahtar sözcük grubuna göre ayrı veya reklamın anahtar sözcük gruplarının hepsine göre aynı anda değiştirilebilir.

Birinci arama sonuçları sayfasında Garantili gösterimlere ve Süper pozisyona giriş fiyatı şunlara bağlıdır:

  • mevcut anahtar sözcük grubuna göre reklamınızın göstergeleri; CTR ve kalite göstergesi;

  • aynı anahtar sözcük grubuna göre rekabet eden tüm reklamların göstergeleri: CTR, kalite göstergesi ve teklifler.

Garantili gösterimlerde ve Süper pozisyonda rakiplere bağlı olmayan giriş sınırları mevcut.

Ödemeye hazır olduğunuz tıklama fiyatını belirledikten sonra sayfanın alt kısmında Teklifleri kaydet butonuna mutlaka tıklayın.

Tıklama fiyatı yönetimi ile ilgili sıkça sorulan sorular için yanıtlarını da inceleyebilirsiniz.

Dikkat! 
  • Pozisyon fiyatları ve çıkarılan fiyatlar, bu anahtar sözcük grubuna göre diğer reklamverenlerle rekabete, yani rakip reklamın mevcudiyetine, tekliflerine, CTR'ye ve kalite katsayısına bağlıdır.

  • Metin-grafik reklamlar için pozisyon fiyatları ve çıkarılan fiyatlar anahtar sözcük grubu ile eşleşen arama sorgularına göre hesaplanır (stop-sözcüğü olmadan). Örneğin, kibrit satın al sözcük grubu için 1. pozisyon fiyatını belirlediyseniz şömine kibriti satın al sorgusu yapıldığında reklam garantili gösterimlere girmeyebilir.

  • Mobil uygulama reklamları için pozisyon fiyatları ve çıkarılan fiyatlar anahtar sözcük grubunu içeren tüm arama sorgularına göre hesaplanır (stop-sözcüğü olmadan). Örneğin kibrit satın al sözcük grubuna göre fiyat hesaplanırken kibrit satın al, mangal kibriti satın al, avcı kibriti satın al gibi arama sorgularının arasındaki rekabet hesaba katılır.

  • Pozisyon fiyatları ve çıkarılan fiyatlar grubun tüm aktif reklamlar için hesaplanır. Grupta hiç aktif reklam yoksa fiyatlar gruptaki tüm reklamlar için hesaplanır.

  • Pozisyon fiyatları dinamik olarak değişir ve fiyat artışı durumunda reklam daha düşük bir pozisyona geçebilir.

Makaleyi değerlendirin
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!