Tıklama maliyetinin yönetimi

Belirtilen tıklama fiyatlarını değiştirmek için Kampanyalarım bölümünde kampanya adının bağlantısına tıklayın. Bu kampanyaya ait reklam gruplarının listesini ve anahtar sözcük grupları, hedef kitle seçim koşulları ve mobil uygulamalara ilgi gibi an itibarıyla etkin olan tüm gösterim koşullarının listesini göreceksiniz. Tahmin edilen tıklama fiyatı tüm reklam grubu için hesaplanır ve çoğu reklamların belirtilen pozisyonlara girişini sağlar.

Gösterim koşullarının her birinin karşısında gösterim ile tıklama sayıları ve tıklama oranı (CTR) olmak üzere ilgili kısa istatistikler görüntülenir. Anahtar sözcük grupları için ayrıca süper pozisyon bloğundaki ilk iki pozisyon ile tüm diğer pozisyonlarda ve garanti gösterim bloğundaki en üst pozisyon ile tüm diğer pozisyonlarda gösterimlerin çoğunluğunu sağlayan tıklama fiyatları da gösterilir. Tıklama fiyatı tahmini teklif düzenlemeleri ve gelişmiş coğrafi hedefleme özelliği etkin durumunda olan farklı bölgelere ait rekabet eden reklamlar gibi bazı faktörleri dikkate almaz. Bu nedenle teklifiniz yeterli olsa bile bazı durumlarda reklam istenen pozisyonda gösterilmeyebilir.

Arama sonuçlarının ilk sayfasındaki garanti gösterim ile süper pozisyon bloklarına giriş fiyatı şunlara bağlıdır:

  • Mevcut anahtar sözcük grubuna göre reklamınızın göstergeleri: kalite göstergesi ve belirli bir gösterim için tahmini CTR

  • Aynı anahtar sözcük grubuna göre rekabet eden tüm reklamların göstergeleri: teklifler, kalite göstergeleri ve belirli gösterim için tahmini CTR'lar

Garanti gösterim ve süper pozisyon bloklarının rakiplere bağlı olmayan özel giriş sınırları mevcut.

Seçim koşulları ve ilgi alanları için istatistiklerden sonra ayrıca ağlardaki farklı hedef kitle kapsam seviyelerine göre tıklama başına maliyet değerleri de görüntülenir.

Her bir gösterim koşulu için sağdaki alanda bir maksimum tıklama başına maliyet değeri belirtilebilir. Ayrıca bir reklam grubunun anahtar sözcük grupları, hedef kitle seçim koşulları veya mobil uygulamalara ilgi olmak üzere tüm aynı tür gösterim koşulları için ortak bir maksimum tıklama başına maliyet değeri de belirtilebilir.

Ödemeye hazır olduğunuz tıklama fiyatını belirledikten sonra sayfanın alt kısmında Teklifleri kaydet butonuna mutlaka tıklayın.

Uyarı.
  • Pozisyon fiyatları ve gerçekleşen fiyatlar, bu anahtar sözcük grubuna göre diğer reklamverenlerle rekabete, yani rakip reklamın mevcudiyetine, tekliflerine, tahmini CTR'a ve kalite katsayısına bağlıdır.

  • Metin-grafik reklamlar için pozisyon fiyatları ve gerçekleşen fiyatlar anahtar sözcük grubu ile eşleşen arama sorgularına göre hesaplanır (stop sözcüğü olmadan). Örneğin kömür satın al sözcük grubu için 1. pozisyon fiyatını belirlediyseniz şömine kömürü satın al sorgusu yapıldığında reklam garanti gösterim bloğuna girmeyebilir.

  • Mobil uygulama reklamları için pozisyon fiyatları ve gerçekleşen fiyatlar anahtar sözcük grubunu içeren tüm arama sorgularına göre hesaplanır (stop sözcüğü olmadan). Örneğin kibrit satın al sözcük grubuna göre fiyat hesaplanırken kibrit satın al, mangal kibriti satın al, avcı kibriti satın al gibi arama sorgularının arasındaki rekabet hesaba katılır.

  • Pozisyon fiyatları ve gerçekleşen fiyatlar grubun tüm aktif reklamlar için hesaplanır. Grupta hiç aktif reklam yoksa fiyatlar gruptaki tüm reklamlar için hesaplanır.

  • Pozisyon fiyatları dinamik olarak değişir ve fiyat artışı durumunda reklam daha düşük bir pozisyona geçebilir.