Fiyat oranı yönetimi

Kampanya oluştururken fiyat tekliflerini manuel olarak yönetme stratejisini seçerek teklifinizi istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz.

Belirtilen teklifleri değiştirmek için Kampanyalarım bölümünde kampanya adı bağlantısına tıklayın. Anahtar sözcük grupları, yeniden pazarlama ve hedef kitle seçim koşulları ve mobil uygulamalara ilgi alanları gibi an itibarıyla etkin olan tüm gösterim koşullarının listesi ile bu kampanyaya ait reklam gruplarının listesini göreceksiniz.

Fiyat teklifi belirleme

Her bir gösterim koşulu için sağdaki alanda maksimum teklif değeri belirtilebilir. Ayrıca, bir reklam grubunun anahtar sözcük grupları, yeniden pazarlama ve hedef kitle seçim koşulları veya mobil uygulamalara ilgi olmak üzere aynı türdeki tüm gösterim koşulları için ortak bir maksimum teklif değeri de girilebilir.

Varsayılan olarak önerilen teklifi değiştirebilir ve ödemek istediğiniz değeri belirleyebilirsiniz.

Teklif 17 TL'den yüksek olduğunda teklifin girildiği pencere açık kırmızı renkle işaretlenir; bu şekilde, sistem çok yüksek teklif girmemeniz için sizi uyarır.

Yanlış değer girildiğinde alan, kırmızı renkle işaretlenir. Bu fiyat hata düzeltilmedikçe kaydedilemez.

Ödemeye hazır olduğunuz fiyat teklifini belirledikten sonra sayfanın alt kısmındaki Kaydet butonuna tıklayın.

Tahmini teklif değeri ve gerçekleşen fiyat

Tahmini teklif değeri tüm reklam grubu için hesaplanır ve çoğu reklam için belirtilen ziyaretçi trafik hacmini sağlar. Gösterim pozisyonları hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayın.

Premium gösterimlere girmek için, rakip reklamlar olup olmadığından bağımsız olarak, özel bir eşik değerinin aşılmış olması gerekir. Arama sonuçlarının birinci sayfasındaki tüm diğer gösterim bloklarına giriş fiyatı, reklamınızın göstergelerine ve bu anahtar sözcük grubuna göre rekabet eden reklamların göstergelerine (teklif, kalite puanı ve belirli gösterim için tahmini CTR) bağlıdır.

Yeniden pazarlama ve seçim koşulları ve ilgi alanları için istatistik verilerinden sonra ağlardaki farklı hedef kitle kapsam seviyelerine göre farklı tahmini teklif değerleri de görüntülenir.

Not. Tahmini teklif değerleri, teklif düzenlemeleri ve gelişmiş coğrafi hedefleme özelliği etkin olup, farklı bölgeler için rekabet eden reklamlar gibi bazı faktörler dikkate alınmaksızın belirlendiği için bazı durumlarda, fiyat teklifiniz yeterli olsa bile reklamınız istenilen ziyaretçi trafik hacmini almayabilir.

Belirli bir trafik hacmi için Teklif tahmini alanında boşluk varsa seçilen teklif değeri ne olursa olsun reklamınız ilgili trafik hacmini alamaz. Bu durum, gösterim stratejisi ayarlarınızdan veya rakiplerinizin belirlediği tekliflerden kaynaklanabilir.

Reklamınız belirli bir trafik hacmi için gösterime seçilirse reklam tıklaması için genellikle ilgili trafik hacmi için belirtilen gerçekleşen fiyatı ödersiniz. Gerçekleşen fiyat dinamik olarak değişir; reklam tıklanma fiyatı belirtilen fiyattan farklı olabilir ancak belirttiğiniz teklif değerinin üzerine asla çıkmaz. Açık artırmanın Yandex.Direct'te nasıl çalıştığı hakkında ayrıntılı bilgi için buraya tıklayın.

Tahmini teklif ve gerçekleşen fiyat değerleri metin grafik reklamlar için (stop sözcükler hariç olmak üzere) anahtar sözcük grubuyla eşleşen arama sorgularına göre ve mobil uygulama reklamları için (stop sözcükler hariç olmak üzere) anahtar sözcük grubunu içeren tüm arama sorgularına göre hesaplanır. Tahmihi teklif ve gerçekleşen fiyat değerleri reklam grubundaki tüm aktif reklamlar için veya reklamların hiçbiri aktif değilse reklam grubundaki tüm reklamlar için hesaplanır.