Etiketler yardımıyla reklam gruplarının filtrelenmesi

Hızlı arama ve düzenleme için etiketler yardımıyla kampanyada reklamları gruplayabilirsiniz. Aynı etikete sahip tüm reklam gruplarını aynı anda görebilir, bu gruplar için ortak işlemler uygulayabilirsiniz.

Etiketler yardımıyla reklam gruplarını ürün kategorilerine, markalara, ürün fiyatlarına göre gruplayabilir ve Rapor Sihirbazı'nda istatistiği filtreleyebilirsiniz.

Etiket oluşturma ve düzenleme

Etiket oluşturmak için kampanya sayfasında Etiketler → Etiket belirt bağlantılarına tıklayın. Açılan pencerede sözcükleri ve sözcük gruplarını virgül ile ayırarak yazın. Etiketin maksimum uzunluğu, virgül hariç diğer tüm işaretler dahil olmak üzere 25 karakterdir. Kampanya için 200'e kadar etiket oluşturabilirsiniz.

Reklam gruplarına etiket ekleyin. Bunun için üzerine tıklayın ve listeden etiket seçin. Alternatif olarak, istediğiniz grupları işaretleyin, İşlem alanında Ortak etiketleri ayarla öğesini seçerek Uygula butonuna tıklayın. Reklam grubunda en fazla 30 etiket belirtilebilir.

İsmi değiştirebilir, mevcut etiketleri silebilir veya yenilerini oluşturabilirsiniz. Bunun için Etiketler → Etiketleri düzenle seçeneğine tıklayın.

Kullanıcı ayarları sayfasında Etiketleri göster özelliği devre dışı bırakılarak Etiketler bölümü gizlenebilir.

Etiket kullanımı

Kampanya sayfasındaki reklam gruplarını filtrelemek için önce Etiketler üzerine, ardından da etiket adına veya Etiket olmayan ilanları göster seçeneğine tıklayın.

Rapor Sihirbazı'nda etiketleri reklam kampanyasının analizi için filtreleme koşulları gibi kullanın. Reklamları etiketler yardımıyla markalara göre grupladığınızı varsayalım. Rapor oluştururken gerekli değere sahip “Etiket” filtreleme koşulunu ekleyin. Sadece seçilen markalara ait veriler rapora dahil edilir.

Yandex Direct'te grupları filtrelemek için daha önce oluşturulan etiketleri kullanabilirsiniz. Bunun için kampanyayı seçin ve kampanya gruplarına gidin. Etiketler'e tıklayın ve listeden bir veya birkaç etiket seçin.

Etiketi eklemek veya silmek için simgesine tıklayın.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.