İmaj reklamı

İmaj reklamı, kullanıcıların gözünde belirli bir marka imajı oluşturmayı amaçlar.

İmaj reklamı neleri amaçlar?

Markayı tanıtmayı

İmaj reklamı yardımıyla yeni bir ürünü veya hizmeti pazara sunabilir ve potansiyel tüketicileri bu ürün veya hizmetiniz hakkında bilgilendirebilirsiniz.

Kullanıcı dikkatini çekmeyi

İmaj reklamı, ürününüzün müşteri gözünde değerini artırarak müşterilerin şirketiniz, ürününüz veya hizmetiniz hakkında daha fazla bilgi aramalarını sağlar.

Markayı desteklemeyi
İmaj reklamı yardımıyla geniş bir kullanıcı kitlesinin veya mevcut müşteri kitlenizin dikkatini markanıza tekrar çekebilirsiniz.

Reklam verme ücreti nedir?

Gösterim fiyatları Yandex.Direct'te sabit değildir ve reklam verenler arasında yapılan açık artırmanın sonucunda belirlenmektedir. Gösterim fiyatı, ikinci fiyat açık artırması prensibine göre belirlenir: En yüksek teklifi sunan reklam veren, kazanmak için yeterli olan minimum fiyatı öder; bu fiyat, en yakın rakibin sunduğu teklif artı pazarlık adımı olarak belirlenir.

Kendiniz seçebileceğiniz değerler:

  • Manuel teklif yönetimini seçtiğinizde: Bin gösterim başına teklif tutarı ve gerektiğinde günlük bütçe tutarı.
  • Otomatik stratejiler olan Minimum fiyata maksimum gösterim veya Tekrarlanan gösterim fiyatının düşürülmesi seçenekleri için: Haftalık veya belirtilen süre için bütçe tutarı ve bin gösterim başına maliyetin ortalaması. Yandex.Direct, yapılan ayarlara göre belirtilen bütçenin dönem boyunca etkin bir şekilde kullanılmasını sağlayacak ortalama fiyat değerini önerir.

Minimum teklif veya bin gösterim başına maliyet değeri: 0,3 TL (KDV hariç).

Minimum bütçe tutarı: 17 TL (KDV hariç).

Minimum sipariş tutarı 50 TL'dir (KDV hariç).

Yayınlama seçenekleri

Görüntülü medya reklamları

Yandex Reklam Ağı'nda grafik banner'lar ve HTML5 banner'ları

Video reklamları

Video akışlarında, sitelerde ve uygulamalarda

Dış mekan reklamı

Yandex iş ortaklarına ait dijital reklam panolarında