Yeni çözüm sayesinde, yetersiz kapsamdan dolayı segmentleri kullanamayan reklam verenler için "kendi" segmentlerine erişim açılmaktadır. Veri toplanmasıyla birlikte minimum 1000 kayıt sınırına ulaşmak kolaylaştı. Yandex.Audience'ı denemenin tam vakti! Örneğin, yeni CRM segmentine göre Yandex.Direct'te ve Yandex.Display'de reklam gösterimlerini ayarlayabilirsiniz.
CRM segment dosyasında sütunlar opsiyoneldir ve veriler istediğiniz gibi birleştirilebilir. Örneğin, karma segmentler ya da sadece e-posta veya sadece telefon numarası içeren segmentler oluşturabilirsiniz.
Bu, CRM segmentlerinin yakında E-posta adresleri ve Telefon numaraları gibi ayrı türlerin yerini alacağı anlamına gelmektedir. Yaklaşık bir ay sonra bu seçenekleri arayüzden tamamen kaldırmayı planlıyoruz. Daha önce oluşturulan segmentler çalışmaya devam edecektir.
Yüklenen veriler bazında segmentlerle çalışma hakkında daha fazla bilgiye Yardım bölümünde ulaşabilirsiniz.