Yandex.Direct'te medya içerikli kampanyalar: Beta sürümü

Bugünden itibaren Yandex.Direct'e medya içerikli kampanyalar isimli yeni bir reklam türü eklendi. Bu, gösterim başına ödenen, açık artırma bazlı bir üründür. Artık istediğiniz özelliklere ve ilgi alanlarına sahip hedef kitleyi seçerek Yandex Reklam Ağı'nda HTML-5 ve grafik banner'ları yayınlayabilirsiniz.

Medya içerikli reklam sayesinde yeni ürününüzü ilgili kişilere görsel yolla tanıtabilir, kampanyanızı anlatabilir ve ürün bilinirliğini artırabilirsiniz. Bu tip reklam, aşağıda belirtilen satış aşamaları için hedef kitle çekmekte son derece etkilidir. İlgi çekici kreatifler kullanarak dikkatleri markanıza çekin ve ardından aynı hedef kitleye içerik bazlı reklamlarınızı sunun. Yandex.Audience pikseli yardımıyla iletişimi devam ettirmek için banner'ı görmüş olan kullanıcılardan segment oluşturabilirsiniz.

Media içerikli kampanyaları denemek için birkaç neden daha:

  1. Yeni hedefleme yöntemleri. Sosyodemografik hedefleme, gelir, uzun ve kısa vadeli ilgi alanları, meslekler ve ailevi özellikler: İçerikte öncelikle ürününüzü veya konunuzu arayan kullanıcılara hitap ediyorsanız medya içerikli reklam istediğiniz hedef kitleyi kendisi bulur. Bununla birlikte, reklamınız kişiselliğini yitirmez. Hedef kitlenizin farklı segmentlerine farklı banner'lar gösterebilirsiniz.
  2. Yeni reklam verme stratejileri. İki farklı otomatik gösterim stratejisi geliştirdik. "Minimum fiyata maksimum gösterim" stratejisi, net olarak belirtilen hedef kitleye ürünlerinizi ve hizmetlerinizi göstermek için idealdir. Arayüzde bu strateji varsayılan olarak seçilidir.

    Piyasaya yeni ürün sunmak için hedef kitlenin maksimum oranda bilinçlendirilmesi ve kapsamın geniş tutulması gereklidir. Bunu başarmak için "Tekrarlanan gösterimler için fiyat düşürme" stratejisi kullanılmalıdır. Teklifleri kendisi yönetmek isteyenler "Manuel teklif yönetimi" stratejisini kullanabilir.

    Medya içerikli kampanyalara özel olarak, Direct'e bütçe kuralları ayarlama seçeneğini ekledik. Bütçe sadece haftalık değil, istediğiniz herhangi bir zaman aralığı için belirtilebilir.

  3. Tahmin oluşturmak için kullanışlı araçlar. Siz gösterim koşullarını ayarlarken sistem, hedef kitle kapsamı için tahmini yeniden hesaplar ve bu kapsamı nasıl genişletebileceğinizi gösterir. Gelecek kampanyanızın kapsamını kendiniz birkaç saniye içinde planlayarak uygun gösterim parametrelerini seçebilirsiniz.
  4. Kreatiflerle kolay çalışma. Medya içerikli reklam verirken reklam mesajınızın önemi büyüktür. Banner'ınızı uzmanlara yaptırabilir ya da arayüzde kendiniz oluşturmayı tercih edebilirsiniz. Sihirbazda şablon kullanarak "sıfırdan" banner oluşturabilir veya "Kreatif fikirlerini" kullanarak sitenizdeki metinleri ve görselleri içeren bir reklam oluşturabilirsiniz.

Türkiye, Rusya, Kazakistan, Beyaz Rusya ve diğer ülkelerde Direct'i kullanan herkes, Yandex'in sitelerinde ve iş ortaklarında medya içerikli reklam yayınlayabilir.