Arama'da davranışsal faktörler

Davranışsal faktörler ile ilgili daha önce bilgi vermiştik, hatırladınız mı? Reklam gösterimlerinde davranışsal faktörler de artık dikkate alınmaya ve verilerimize göre aramada +%1,5 hedef trafiği getirmeye başladı. Bu nedenle, bu yeni özelliği tekrar hatırlatmak istedik.

Bu özellik nasıl çalışıyor?

Bildiğiniz üzere, makine öğrenimi algoritması yardımıyla oluşturulan CTR, her reklam gösteriminde gösterim pozisyonunu etkiler. Şimdi ise bu algoritma, reklamın gösterileceği kullanıcının geçmişte yaptığı aramalar ve reklam tıklamaları gibi profil özelliklerini dikkate alıyor. Direct bunlar gibi daha pek çok sayıda faktörü hesaplayarak, gösterim için seçilen reklamlardan hangisinin tıklanma şansının daha yüksek olduğunu belirliyor.

Reklamlarınızın aramadaki pozisyonlarını "Rapor Sihirbazı"nda bulunan özel kesit yardımıyla takip edebilirsiniz. Daha önce olduğu gibi, reklamlarınızın kalitesini ve uygunluğunu artırarak arama sonuçlarında daha avantajlı gösterim pozisyonu elde edebilirsiniz.