Otomatik Odak özelliği varsayılan olarak tüm reklam kampanyalarınızda

Otomatik Odak özelliğini kullanıyor musunuz? Bu araç, reklam gösterim istatistiğini inceleyerek, etkili olmayan anahtar sözcük gruplarını otomatik olarak netleştirir.

Otomatik Odak, negatif anahtar sözcük gruplarının listesini genişleterek ve "gereksiz" reklam gösterimlerinin sayısını azaltarak reklam verenlere yardımcı olur. Bu özellik tüm kampanyalarda varsayılan olarak etkin durumdadır. Bu nedenle, bir sonraki güncellemede bu özelliği Direct arayüzünden kaldırıp sistemin zorunlu algoritmalarından biri haline getirmek istiyoruz: Böylece, sözcük grupları otomatik olarak netleştirilirken ayarlarda bir alan azalmış olacak.

Sistem, eskisi gibi çalışmaya devam ederken, yeterli istatistiğe sahip olmayan veya net öneri seçenekleri bulunamayan sözcük gruplarını netleştirmeyecek.