Gelişmiş coğrafi hedefleme özelliği artık ağlarda da kullanılabilir

Reklamverenlere daha fazla hedef kitle getirmek amacıyla gelişmiş coğrafi hedefleme özelliği artık aramanın yanı sıra ağlarda da çalışacak.

İş ortağı alanlarındaki gösterimlerin teknik özelliklerinden dolayı bu özellik, bölgeyi belirten sorgunun yerine kullanıcının son üç ayda devamlı bulunduğu konuma göre işler.

Kullanıcının genelde hangi şehirde bulunduğu Crypta teknolojisi yardımıyla tespit edilir ve bu bilgiler mevcut konumu ile birlikte dikkate alınır. Bu sayede kısa bir süre için tatile giden İstabullulara reklamınızı göstermeye devam etmiş olursunuz.

Yapılan deneylerin sonucuna göre bu sayede trafiğin kalitesini düşürmeden ek %1 reklam geçiş oranını elde etmiş olursunuz. En önemlisi ise müşterilerinizle olan iletişiminizi güçlendirmiş olursunuz. Bildiğiniz gibi seyahat sırasında insanlar aktif olarak ürün/hizmet konusunda araştırmalar yapıp dönüş tarihlerine göre siparişleri verebiliyorlar.

Gelişmiş coğrafi hedefleme özelliğinin çalışması hakkında ayrıntılı bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz. Gerektiğinde bu özellik tek tıklamayla devre dışı bırakılabilir.

Lisanslı konular hakkında kısıtlamalar aramada olduğu gibi ağlarda da geçerlidir. Otel, seyahat turları ve uçak biletleri gibi konularda Direct, aramada gelişmiş coğrafi hedefleme özelliğini kullanmasa da, iş ortakları alanlarında kullanıcının mevcut konum bilgilerini dikkate alır.