Filtrelere içerik ve medya seçenekleri eklendi: Direct'te daha önce banner veya videonuzu görüntüleyenlere göre hedefleme yapabileceksiniz

Artık görüntülü reklamlarınızı veya videolarınızı daha önce görüntülemiş kullanıcılara hedefli içerik reklamları gösterebileceksiniz. Örneğin daha önce videonuzu izleyen, markanızı tanıyan ve yüksek ihtimalle müşteriniz olabilecek kullanıcılara ilgi çekici bir indirim teklif edebilirsiniz.

Bu, "markadan hedef kitleye" yaklaşımı ilgi çekici iletişim senaryoları oluşturmak ve medya ve içerik kampanyalarının kesişimiyle satış filtrelerini ayarlamak için iyi bir çözümdür.

Bu nasıl çalışır?

Display'de veya diğer herhangi bir reklam platformunda görüntülü reklamlar ve videolarla entegre olabilecek özel bir kod geliştirdik. Yandex.Audience'ta oluşturulan bu kodun adı Piksel'dir.

Piksel, görüntüleme verilerini toplayarak izleme bağlantısı gibi çalışmaktadır. Bu sayede Yandex.Audience'ta çeşitli segmentler oluşturulabilir ve bu segmentler Direct'te hedefleme için kullanılabilir.

Piksel segmentiyle neler yapılabilir

Diğer Yandex.Audience segmentleriyle yapılabilen tüm işlemler Piksel segmentiyle de yapılabilir. Bunun yanı sıra:

  • Medya hedef kitlesi için içerik hedefleme yapılabilir

    Hazır Piksel segmentini "sade olarak" ("reklamımı X kez görüntüleyen") alıp, örneğin bu hedef kitle için ağlarda hedeflemeyi başlatabilirsiniz veya düzeltmeleri kullanarak aramada teklifi arttırabilirsiniz.

  • Segmentleri karıştırarak size özel hedeflemeler oluşturulabilir

    Diğer segmentleri Piksel'e ekleyerek Direct'te daha karmaşık hedef kitle seçim koşullarını oluşturun: Metrica segmentleriyle kesiştirin (reklamımı 3 kez görüntüleyen fakat sistemi henüz ziyaret etmeyenler), konum belirlemeyi ekleyin (videoyu en az 1 kez izleyen ve mağazamın 2 km çapında bulunanlar), müşteri bilgilerinizle harmanlayın (müşterilerim, sigortayı uzatmayanlar, + reklamı 2 kez izleyenler).

  • Markanızı tanıyan "benzer" yeni hedef kitle aranabilir

    Pikselle birlikte Look-alike: Müşterilerinize benzemenin haricinde çevrimiçi marka hareketliliğiniz sayesinde size sadık olan kullanıcı hedef kitlesinin aranması için etkili bir araçtır.

Örneğin mevcut müşterilerinizin e-posta adreslerine göre look alike ayarlayabilir ve elde edilen segmenti Direct'te Piksel bazındaki segmentle (son bir ay içerisinde reklamımı görüntüleyenler segmenti) kesiştirebilirsiniz. Böylece hedefli mesajları içeren içerik kampanyasını bu tür kullanıcılar için ayarlayabilirsiniz.

Piksel ayarları ve segment oluşturulması hakkında tüm ayrıntılar Yandex.Audience bilgi notlarında açıklanmıştır; istediğiniz seçim koşullarına göre reklam gösterimleri hakkında daha fazla bilgiyi Direct Yardım sayfasında bulabilirsiniz.