Direct'le ilgili haberler

Yeni arayüzde stratejiler

Bugün strateji seçim sayfasının yeni tasarımını size tanıtmak istiyoruz.

Yeni:

Eski:

Değişikliklerin önümüzdeki hafta yapılması planlanıyor fakat sizi şimdiden bilgilendirmek istiyoruz.

Alıştığınız tüm özellikler çalışmaya devam edecek. Stratejiler arasında kolayca seçim yapabilmeniz için bunları yeniden gruplandırdık. Örneğin manuel ve otomatik ayarları daha net bir şekilde ayırdık, aramada ve ağlarda teklif yönetimi için ayrı sekmeler oluşturduk.

Ortak manuel yönetim

En önemli değişiklik manuel yönetimle ilgilidir. Üç stratejinin özelliklerini ortak bir stratejide birleştirdik. Gerektiğinde bu stratejinin ayarlarında günlük bütçe belirleyebilir veya gösterim pozisyonunu kısıtlayabilirsiniz:

Farklı alan türlerinde gösterim yönetimi

Strateji seçimini yapmadan önce reklam göstermek istediğiniz alan türünü tek tıklamayla belirleyebilirsiniz:

  • İstediğinizde aramada ve ağlarda teklifleri ayrı ayrı yöneterek “Tüm alanlarda gösterimler” sekmesini kullanabilirsiniz.

  • “Aramada gösterimler” sekmesini seçebilirsiniz (burada ağlardaki gösterimler otomatik olarak kapatılır).

  • “Ağlarda gösterimler” sekmesini de ayarlayabilirsiniz (aramadaki gösterimler kapatılır).

Gerekli olan her şeyi elinizin altında toplamaya ve yeni kullanıcıyı yanıltabilecek, birbirine benzeyen ayarları birleştirmeye çalıştık. Çok yakında ayarların yeni ve ayrıntılı açıklamaları Yardım bölümünde yayınlanacak.