Direct'le ilgili haberler

Tüm verileri görün: Direct arayüzünde arama sorguları ve ek sözcük gruplarına göre raporlar

Direct arayüzünde istatistiklere iki yeni rapor eklendi: Arama sorguları raporu ve Ek sözcük grupları raporu.

Arama sorguları: reklamınızın gösterildiği kullanıcıların gerçek sorgularıdır. Ek sözcük grupları gösterimlerin yapıldığı (örneğin otomatik genişletme özelliği veya ek ilgili sözcük gruplarına göre herhangi bir gösterim modu çalıştığı bir durumda) sözcük gruplarıdır. Sorguları ve ek sözcük gruplarını kampanya ve hesap seviyesinde görüntüleyebilirsiniz.

Bu raporlardan en etkili seçenekleri gözlemleyerek kampanyalarınıza yeni “sabit” anahtar sözcük grupları ekleyebilirsiniz; böylece istediğiniz zaman bu kampanyalar için ayrı reklam oluşturabilir, teklifleri belirleyebilir ve maksimum kâr elde edebilirsiniz.

Bunun yanı sıra sonbahar döneminde, gerekli gördüğünüz sözcükleri anahtar sözcük grubu listesine veya negatif anahtar sözcüklere hızlı ve kullanışlı bir şekilde doğrudan rapordan ekleme özelliğini sunmayı planlıyoruz. Bu özellik çalışmaya başladığında sizi mutlaka bilgilendireceğiz.

Arama sorguları raporu son 90 günlük sorgu verileri bazında çalışmaktadır. Bu rapor metin-grafik kampanyaları, mobil uygulama reklamları ve dinamik reklamlar için geçerlidir. İstatistik 23 Temmuz 2016 tarihinden itibaren toplanmaktadır.

Ek sözcük grupları raporu metin-grafik kampanyaları için çalışmaktadır. Bu rapordaki istatistik 15 Mayıs 2016 tarihinden itibaren toplanmaktadır.

Yeni raporlarla ilgili daha fazla bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.