Direct'le ilgili haberler

Grafik reklamlar: Görsel avantajınız

Bazen reklamı defalarca okumaktansa bir kere görmek daha etkili olur. Bu nedenle grafik reklamları hayata geçirdik. Bundan böyle popüler formatta bannerları reklam olarak kullanabilirsiniz; yönlendirilen sayfa için bağlantı, metin ve logo içeren büyük görseli Direct'te yayınlayabilirsiniz.

Böylece standart metin reklamına sadece görsel eklemekle kalmayıp içerik bazlı görsellerle reklamı tamamen değiştirebilirsiniz; bazı konularda bu özellik reklamverenler için oldukça kullanışlıdır.

Yeni tip reklamlar standart içerik bazlı kampanyalarda ve mobil uygulama reklamlarında geçerli olacak.

Grafik reklamlar tüm ülkelerde Direct arayüzünde, API'de ve kampanyalar XLS/XLSX dosyaları ile yüklendiğinde desteklenecek.

Not. Direct Commander'da tam destekleme bir süre sonra sağlanacaktır. Uygulamayı yeniden yazmaya karar verdik. Bu süreç devam ederken grafik reklamlar için bağlantıları Commander'da düzenleyebilirsiniz fakat banner ekleyemez ve değiştiremezsiniz. Verdiğimiz geçici rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.

Bu nasıl çalışır?

Grafik reklamlar, Yandex Reklam Ağı'nın içerik sitelerinde ve harici ağlardaki alıştığınız Direct reklamları gibi çalışır: Tıklama bazında ödeme yapılır ve aynı ayarlar uygulanır. Örneğin hedef kitle seçim koşullarını belirleyebilirsiniz.

Grafik reklamları zaten var olan reklam gruplarına veya ayrı bir kampanyaya ekleyebilirsiniz. Her halükarda sistem her gösterim için reklamlarınızdan kullanıcının ilgi alanlarına ve belirli sitede yayınlanması için en uygun birini seçecek.

Grafik reklamlar neden yayınlanmalıdır?

En önemlisi bu tip reklamlar görsel açıdan daha güzeldir. Bu da reklamların tıklanabilirliklerini arttırır. Görsel etki sayesinde grafik reklamların trafiği ve birçok konuda satışları daha iyi sağlayacaklarına inanıyoruz.

Formatlar birlikte mi yoksa ayrı ayrı mı kullanılmalıdır?

Reklamınız ne kadar çok siteye uygun olursa o kadar sık gösterim için seçilebilir. Bu nedenle formatlar arasında seçim yapmaktansa formatları beraber kullanmanızı öneriyoruz. Bu strateji ağlarda geniş kapsam şansını arttırır.

Aynı reklam maksimum versiyonlarda yayınlanmalıdır: Mobil ve masaüstü görsel içeren metin versiyonu + farklı boyutta grafik reklam grubu. Reklamlarınızın görünümü farklı cihazlarda düzgün olması için aynı reklam grubunda hem mobil hem masaüstü formatların kullanılması faydalı olur.

Ne tür bannerlar gerekmektedir?

Çoğu reklamveren zaten Yandex'te veya diğer reklam sistemlerinde gösterilmek üzere hazır medya bannerlarına sahiptir: bu bannerlar Direct'teki grafik reklamlar için de uygundur.

Birçok yüklenebilir boyut mevcuttur:

  • Masaüstü için popüler boyutlar: 728х90, 300х250, 336х280, 240х400, 300х600, 300х500, 970х250.
  • Mobil için popüler boyutlar: 640х100, 640x200, 640x960, 960х640.

Dosya formatları: JPG, PNG veya GIF (animasyon kullanılabilir). Maksimum ağırlık: 120 KB. Ayrıntılı koşullar ve grafik reklamların örnekleri Yardım sayfasının özel bölümünde bulabilirsiniz.