Direct'le ilgili haberler

Kampanya için Rapor sihirbazı güncelleniyor ve raporlardaki tarih aralığı değişiyor

Yakın zamanda kampanya için yeni Rapor sihirbazını başlatacağız. Bu yeni Rapor sihirbazının yardımıyla reklam etkililiği farklı kesitlerde analiz edilebilir. Bunun yanı sıra gösterim istatistiği için maksimum tarih aralığı düzenlenecek; bu değişiklik tüm raporlarda geçerli olacak.

Kampanya için yeni Rapor sihirbazı

Gelecek hafta kampanya için yeni Rapor sihirbazını başlatmayı hedefliyoruz. Rapor sihirbazı 2.0 gibi yeni Rapor sihirbazı esnek ayarlanan yapıya sahip olacaktır.

Yeni Rapor sihirbazında kendi koşullarınıza göre raporlar oluşturabilirsiniz: Sadece gerekli sütunları seçebilir ve daha kullanışlı filtreleri kullanabilirsiniz. Reklamdaki değişikliklerin reklam etkililiğini nasıl etkilediklerini hızlı takip edebilmek için zaman aralıklarını karşılaştırabilirsiniz. Örneğin netleştirmeler veya hızlı bağlantılar reklama eklendikten sonra tıklanabilirliğin artıp artmadığını kontrol edebilirsiniz.

Raporlar şablonlar şeklinde kaydedilebilecek veya xls, xlsx ve csv olarak aktarılabilecek. Eski sürümün şablonları desteklenmeyecek fakat gerektiğinde bunları yeniden ayarlayabilirsiniz.

Dikkat: Yeni sürümde Şubat 2014'ten itibaren veriler geçerli olacaktır.

Son üç yıllık veriler

Ağustos'un başında tüm raporlarda mevcut aydan başlayarak sadece son üç yıla ait istatistik gösterilmeye başlar. Örneğin 15 Eylül 2016'da baktığınızda 1 Eylül 2013'ten itibaren istatistik gösterilebilir. Gösterim ve tıklamalar hakkında daha eski verilere ise "Tüm kampanyalara göre istatistik" bölümünde erişebilirsiniz.

Daha kompakt tarih aralığı sayesinde Direct'teki raporları yeni teknoloji platformuna aktarabiliriz: Bu sayede raporların en gözde özelliklerine konsantre olabilir ve yeni kullanışlı özellikleri daha hızlı geliştirebiliriz.

Gösterim istatistiğini nasıl analiz edebileceğinizi Yardım sayfasında daha ayrıntılı öğrenebilirsiniz.