Direct'le ilgili haberler

Yandex yeniden pazarlama teknolojisi Türkiye'deki reklamverenlere yeni fırsatlar tanıyor.

Türkçe arayüz kullanıcılarına güzel haberlerimiz var.

Yeniden pazarlama teknolojisi Yandex Reklam Ağı'ndaki gösterimler için uygulanıyor

Yandex yeniden pazarlama teknolojisinin Yandex Reklam Ağı sitelerindeki gösterimler için uygulanmasıyla istediğiniz reklamları, web sitenizi daha önce ziyaret eden kullanıcılara özel ve otomatik olarak göstermeniz mümkün oluyor.

Yeniden pazarlama teknolojisi sayesinde konuyla ilgilenen kullanıcıların reklamı yapılan siteye geri dönmeleri sağlanabiliyor. Böylece daha önce siteniz üzerinden belirli bir hizmet alan kullanıcılara ek hizmetlerin reklamlarını, sitedeki ürün kataloğunu inceleyen kullanıcılara ise bu ürünlerle ilgili indirimli teklifleri gösterebilirsiniz.

Bu teknoloji Yandex.Metrica sayacının sağladığı verilerle çalışır. Dolayısıyla önemli olan her kullanıcı eylemi için sayaçta birer hedef belirtmiş olmanız gerekir. Yandex.Direct arayüzünde bu hedefler reklam görüntüleme koşullarını oluşturmak, koşullara göre teklifler vermek ve en son site ziyaretinden sonra geçen süre için minimum ve maksimum süreleri (gün sayılarını) belirtmek için kullanılabilir.

Yeniden pazarlama ayarları hakkında ayrıntılı bilgi için Yardım bölümüne geçin.

Siteyi daha önce ziyaret eden kullanıcılara yönelik yeni bir teklif düzenleme seçeneği

Yeniden pazarlama teknolojisinin kullanıma sunulmasıyla Türkçe arayüze çok yararlı yeni bir özellik eklenmiş oldu: Artık web sitenizi ziyaret edip işlem yapan kullanıcılara gösterilen reklamlar için fiyat tekliflerinizi otomatik arttırma veya azaltma olanağına sahipsiniz. “"Siteyi ziyaret edenler için"” adlı bu yeni teklif düzenleme seçeneği belirli anahtar sözcük grupları için teklif edilen taban fiyatlar için hem Yandex.Arama servisinde hem Yandex Reklam Ağı'nda uygulanır.

Bir süre önce sahibi olduğunuz internet mağazasını ziyaret ederek bir ürün seçip sepete koyan fakat ilgili siparişi tamamlamayan bir kullanıcının Yandex'e bir arama sorgusu gönderdiğini düşünelim. Bu kullanıcıyı kaçırmayarak daha avantajlı bir pozisyondan bir reklam görüntülemeniz sizin için önemli ise kendisi için teklif düzenleme menüsünde "taban teklif fiyatı + %300" gibi artan bir katsayı uygulayabilirsiniz.

Teklif düzenlemeyle çalışmanın ayrıntılarını öğrenmek için Yardım bölümüne geçebilirsiniz.