Direct'le ilgili haberler

Direct ve Metrica'nın yeni etkileşim şeması

Metrica'nın tıklamanın Direct'ten geldiğini belirleyen şemasını yaklaşık iki hafta sonra değiştireceğiz; sayacın kampanya parametrelerinde bağlanması ana koşul olacaktır.

Değişikliklere nasıl hazırlanılmalıdır?

Kampanyada sayaçlar belirtildiyse. Lütfen bu kampanyada reklamı yapılan sitenin sayaçlarının kullanıldığından emin olun. Sayaçlar yanlış belirtildiyse veriler Metrica raporlarında toplanmamaya başlar, Direct'te ise hedeflere göre optimizasyon stratejileri çalışmaz (örneğin ortalama dönüşüm fiyatı).

Sayaçlar belirtilmediyse ama Metrica için bağlantıların işaretlenmesi etkin durumdaysa. Yeni şemaya geçtikten sonra Metrica'ya maksimum oranda doğru istatistiğin gelmesi için kampanya parametrelerinde sayaç numaralarını girin.

Sayaçlar belirtilmediyse ve Metrica için bağlantıların işaretlenmesi kapalıysa. Bu durumda yeni şemaya geçtikten sonra kampanyanın istatistiği Metrica'ya gelmez, Direct'te ise Metrica verileri gösterilmez ve fiyat optimizasyon stratejileri çalışamaz. Kampanyalarda sayaç olmayan ve bağlantıların işaretlenmesi kapalı olan müşterilerimize ek uyarılar göndereceğiz.

Ne tür Direct istatistiğini Metrica'da alabileceğinizi Yardım bölümünde ayrıntılı olarak açıkladık.