Direct'le ilgili haberler

İlgili hedeflere göre dönüşüm: ilgili ek sözcük gruplarına göre gösterimleri optimize edin

İlgili ek sözcük gruplarına göre gösterimleri Metrica'dan belirli bir hedef için optimize edebilirsiniz. Sistemde bir hedef belirleyin (örneğin sipariş formunun doldurulması); sıralanan tüm ilgili sözcük gruplarından belirlenen hedefe ulaşılmasını sağlayan sözcük gruplarını gösterim için seçer. Benzer optimizasyon mekanizması Direct otomatik stratejilerinde de kullanılmaktadır.

Metrica'da belirlenen hedeflerde sistem daha önce de ilgili ek sözcük gruplarına göre dönüşüm göstergelerini hesaba katıyordu. Bununla birlikte sistem hedef işlemin gerçekleşmesini hedefliyordu. Şimdi ise hedefte maksimum ulaşım elde etmek için o anda kampanyanız için gerekli olan dönüşümleri kendiniz seçebilirsiniz.

"Hedefe göre dönüşümün optimizasyonu" özelliğine arayüzde ve API'de metin-grafik kampanyası ayarlarında ulaşabilirsiniz. En yakın zamanda bu özellik Direct Commander'a da eklenecek.

İlgili ek sözcük grupları: Direct'te kampanyaların kapsamını genişletmek için bir araçtır. Bu araç yardımıyla çeşitli sorgu seçeneklerini tahmin edebilirsiniz; bunun yanı sıra anahtar kelimelerin köklerinin genişletilmesi ile ilgili çalışmalarda da bu aracı kullanabilirsiniz. Örneğin yeni sözcük gruplarına daha ince ayar uygulayabilmek için etkili ilgili sözcük gruplarını reklam kampanyanız için ana kelime listesine taşıyabilirsiniz.

İlgili ek sözcük gruplarına göre gösterimler hakkında ayrıntılı bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.