Direct'le ilgili haberler

Mobil uygulama reklamları — Yeni formatın beta testi

15 Eylül tarihinden itibaren açık beta testi çerçevesinde Yandex.Direct'in tüm reklamverenleri "Mobil uygulama reklamları" adlı yeni formatta reklamları yayınlayabilirler. Uygulama açıklamasını ve "İndir" butonunu içeren bu reklamlar seçilen anahtar sözcük gruplarına veya yönlendirme koşullarına göre Yandex Mobil Arama'da yayınlanır. Kullanıcı reklama tıkladığında uygulama mağazasındaki uygulamanızın sayfasına gitmiş olur ve tek tıklamayla uygulamanızı cihazına indirebilir.

Yeni ne var:

Bu formattaki reklam gruplarıyla çalışma otomatikleştirildi: reklam oluştururken mağazadaki uygulama için bağlantıyı belirtiyorsunuz, bu bağlantıya göre Direct gerekli işletim sistemini tespit ederek (Android veya iOS) ek öğeleri reklama yükler (simge, değerlendirme, fiyat, değerlendirme sayısı). Her ek öğe iptal edilebilir. Sistem aynı zamanda bilginin güncelliğini de takip eder; uygulamanızda değerlendirme veya diğer özellikler değiştiğinde güncellenen veriler 24 saat içinde otomatik olarak uygulanır. Uygulama, uygulama mağazasından indirilemiyorsa sorun giderilene kadar Direct'teki gösterimler otomatik olarak durdurulur, size de e-posta yoluyla bildirim gönderilir. Csv aracılığıyla reklam yüklenmesi yeni format için geçerlidir fakat xls ve API aracılığıyla yükleme yakın zamanda hizmete girecektir.

Yeni hedefler ve stratejiler:

Uygulamanızın reklamını sadece ihtiyacınız olan kullanıcılara gösterin: cihaz türünü (akıllı telefon, tablet veya tüm cihazlar) ve bağlantı türünü (mobil bağlantı + Wi-Fi veya sadece Wi-Fi) seçin.

Tıklama ödemeleri sadece mobil uygulamanın reklamı içindir, uygulamanın kullanıcı tarafından kurulmasını gerektiren iki yeni stratejiden birini seçebilirsiniz: "uygulamanın haftalık ortalama kurulum fiyatı" ve "uygulamanın haftalık maksimum kurulum sayısı".

Stratejilerin bağlanma koşullarının ayrıntılı açıklamasına ve mobil uygulamaların reklamının etkililiğinin izlenmesine Yardım bölümünde ulaşabilirsiniz.