Direct'le ilgili haberler

Arayüzde reklam grupları

Bugün Direct arayüzüne, reklam gruplarıyla çalışabilmek için tam teşekküllü destek eklendi.

Reklam grupları sayesinde aynı anahtar sözcük gruplarına veya gösterim koşullarına göre sadece bir değil birkaç reklam yayınlayabilirsiniz. Reklamlar önce dönüşümlü olarak gösterilir, yeterli istatistik toplandıktan sonra ise sistem otomatik olarak daha yüksek CTR sahip seçeneği göstermeye başlar. Böylece en yüksek tıklanabilirliğine sahip olanları seçebilmek için çeşitli metinleri, görselleri, hızlı bağlantıları ve diğer reklam öğelerini test edebilirsiniz.

Daha önce grupları, sadece toplu kampanya yönetim araçlarının yardımıyla oluşturabiliyordunuz. Reklam gruplarının arayüze eklenmesi reklam deneylerini çok daha kolay hale getirecektir. Bunun yanı sıra, bu yapıya geçtikten sonra gösterimler için daha esnek ayarlar sunabileceğiz. Örneğin aynı grup içerisinde farklı trafik türlerine göre farklı reklamları gösterme özelliğinin eklenmesi planlarımız dahilinde. Bu özellik eklendiğinde mutlaka sizlerle ayrıntıları paylaşacağız.

Gruplara geçtikten sonra arayüzde neler değişti

Gruplar, tekli reklamların yerini aldı. Bunun anlamı şu: kampanyalarınızdaki her reklam, istenildiğinde yeni reklam metinleri ekleyebileceğiniz yeni bir grup oldu. Bununla birlikte ayarlarda hiçbir değişiklik yapılmadı ve reklamınız belirttiğiniz koşullara göre yayınlanmaya devam ediyor.

Grup içinde materyallerle çalışmak, önceden alıştığınız reklamlar ile çalışmakla aynı; istediğiniz zaman düzenleme yapabilir, arşive kaldırabilir, ayarları ve sözcük gruplarına göre teklifleri değiştirebilirsiniz.

XLS ile yönetim

Kampanyaları XLS biçiminde dışa aktarmak için gruplar ile çalışmayı tamamıyla destekleyen yeni bir şablon kullanılmaktadır. Ayrıntılı bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.