Direct'le ilgili haberler

Kapatılan sözcük gruplarının durumlarının değiştirilmesi

Arayüzde size kalabalık etmemeleri için bu sözcük gruplarının eski durumlarını Direct'te kapatacağız: “kapatılan” ve “aramada kapatılan”. Birkaç yıl önce, o zaman için geçerli olan gösterim kurallarına uygun olarak, bu durumlar sözcük gruplarına aktarıldı.

Bunun için bazı değişiklikler planladık:

1. “Kapatılmış” durumda olan sözcük gruplarının silinmesi— gereksiz olanlardan kurtuluyoruz

Son birkaç yıldır düşük tıklanma oranından dolayı tüm alanlarda kapalı olan gösterimlere sahip çalışmayan anahtar sözcükler bir ay sonra otomatik olarak kampanyadan silinir. Bununla birlikte onlarla ilgili olan tüm istatistikler saklanır ve istediğiniz zaman erişilebilir durumda kalır.

Hatırlatırız ki bu sözcük gruplarının tıklanma oranı %0,5 altındaydı. Bu, anahtar sözcüklerin etkili olmadığını ve değiştirilmesi gerektiğini gösteren bir sinyaldir.

2. “Aramada kapatılan” durumunda olan sözcük gruplarının filtrelenmesi; sadece gerekli olanı çalışmaya getiriyoruz

Reklam kampanyanızda, düşük tıklanma oranından dolayı gösterimleri aramada kapatılan ancak Yandex.Reklam Ağı'ndaki içerik sitelerinde devam eden sözcük grupları bulunabilir.

Bu sözcük grupları, görevlerinizi yerine getirmek için önemliyse onlar için tüm alanlarda gösterimleri yeniden açabilirsiniz. Bunun için "Kampanyalarım" sayfasına “Sözcük gruplarını aramada yeniden aç” özelliğini ekledik.

Aramada kapatılan sözcük gruplarını şimdilik açmamaya karar verirseniz bir ay içinde içinde “durdurulan” durumuna geçerler. Bu durumda olan herhangi sözcük grubunun gerektiğinde tüm alanlarda gösterimlerini yeniden açabilirsiniz. Ancak, öncellikle, ne kadar faydalı olduklarını ve müşteri getirip getirmediklerini analiz etmenizi öneririz.

Dikkat! “Farklı türde alanlar için bağımsız yönetim” stratejisini bağladıysanız ve aramada gösterimleri kendiniz kapattıysanız, sözcük grupları durdurulmaz. YRA'nın içerik sitelerinde gösterilmeye devam ederler. Bu strateji çerçevesinde, aramada gösterimler açıldığında, kampanyadaki tüm sözcük grupları otomatik olarak orada da aktif olur.

Lütfen Gösterim Kuralları bölümündeki ilgili değişikliklere dikkat edin.

Olabilecek tüm değişikliklerle ilgili sorularınızı Yandex'teki yöneticinize veya Destek Ekibi'ne iletebilirsiniz.