Direct'le ilgili haberler

Yeni "Ortalama dönüşüm fiyatı" stratejisi

Bugün, Direct'e yeni otomatik "Ortalama dönüşüm fiyatı" stratejisi eklendi; bu araç, reklamı yapılan sitenin hedef işleminin fiyatını iyileştirmeye yardım eder.

Strateji bağlandığında gerekli hedefleri Yandex.Metrica'da ayarlayıp seçmeniz ve ortalama dönüşüm fiyatını belirlemeniz yeterlidir; sistem hedef işlemlerine ulaşma olasılığını kendi hesaplar ve aşağıda belirtilen hedeflere uygun bir şekilde bütçeyi dağıtır:

  • maksimum dönüşüm sayısını almak;
  • bir dönüşümün haftalık fiyatını belirttiğiniz değere yakınlaştırmak.

İstediğinizde haftalık bütçeyi belirleyebilir ve izin verilen tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz.

Dönüşüm göstergelerinin ziyaretçileri çekme etkinliğine ve reklamı yapılan sitenin değişikliklere bağlı olmaları önemlidir. Dolayısıyla stratejinin çalışması sırasında sitenin tasarımını yeniliyor, kampanya parametrelerini düzenliyor (örneğin, düşük sıklıkta rastlanan sözcük gruplarını ekliyor, hedeflemeyi değiştiriyor veya hedefleri yeniden belirliyorsanız) ya da ziyaretçileri başka yöntemlerle çekiyorsanız ve bundan dolayı hedef ziyaret sayısı fark edilebilecek kadar artıyor veya azalıyorsa; dönüşüm fiyatı belirttiğiniz ortalama değerinden önemli ölçüde farklı olabilir. Dolayısıyla strateji devredeyken sitenin tasarımını yeniliyor, kampanyanın parametrelerini düzenlemeyin.

Yeni stratejinin çalışması ve bağlanması ile ilgili ayrıntıları Yardım'da açıkladık.