Direct'le ilgili haberler

Direct'in arayüzü çok dövizli hale geliyor

27 Ağustos 2013 tarihinde, Direct'te, finansal değerler ile arayüzde çalışmayı kolaylaştıran bazı değişiklikler yapıldı. Artık tüm işlemleri, hesap ödemesinden tıklama başına maliyet belirlemeye ve istatistik kontrolüne kadar reklamveren, ödeme yaptığı para biriminde yapabilir. Yeni müşteriler ve ajanslar bu para birimleri ile çalışma olanağına sahip oldular: Ruble, Hryvna, Tenge, Euro, Amerikan Doları, Türk Lirası ya da İsveç Frankı. Reklamverenin çalışacağı para birimi, kullanıcı ayarlarında seçtiği ülkeye göre belirlenir.

Direct güncel döviz kurlarını dikkate alır. Reklamverenin ödemede kullandığı para birimi, anlık olarak, o gün için geçerli olan Rusya Federasyonu Merkez Bankası'nın kuruna göre, sistemin kullandığı kredilere çevrilir.

Çok dövizli arayüzde, teklif verme sayfasında tıklama başı maliyet, pazarlıkta yer aldığı gibi, indirimsiz ve KDV'siz olarak gösterilir.

Arayüzde yeni para birimi ile çalışmaya kademe kademe gerçekleştirilir. Şu anda bu seçenek sadece Direct'in kendi kendine çalışmaya başlayan ya da Yandex yöneticisi tarafından desteklenen yeni müşterilerine ve ajanslarına sunuldu. Diğer reklamverenlerin ve ajansların yeni arayüze geçişiyle ilgili daha sonra bilgilendirme yapılacaktır.

Özel yardım sayfasında çok dövizli arayüzde çalışmanın özelliklerini daha ayrıntılı açıkladık.

Çok dövizli arayüzün gelmesiyle birlikte Yandex.Direct API'de yapılan değişiklikler ile ilgili belgeler bölümünden bilgi alabilirsiniz.