Direct

Tıklamalarda (veya harcamalarda) ani yükselme (veya düşüş) farkettim

Tıklama sayısındaki ani değişim şu nedenlerden dolayı olmuş olabilir:

Reklamlarınızda değişiklik yaptınız

Reklamlarınıza kısa süre önce yaptığınız değişiklikler ani yükselmeye veya düşüşe neden olabilir.

Reklam metinlerinde ve kampanya ayarlarında yapılan ufak düzenlemeler (örneğin saat veya gösterim bölgesi) ve bütçe değişiklikleri içerik reklamlarının istatistiğini etkileyebilir. Reklamlarınızın gösterim koşulu olduğu için anahtar sözcük gruplarında yapılan değişiklikler özellikle önemlidir. Örneğin gösterimlerin ve tıklamaların ani yükselişi popüler sözcük grubunun anahtar sözcük gruplarının listesine eklenmesine sebep olabilir.

İstatistikler dış etkenlerin etkisiyle değişiklikler gösterdi

Reklamlarınızın gösterildiği arama sözcük gruplarının ortalama sayısı dış faktörlere bağlı olabilir (sezon, televizyon programı, haber vs.). Tıklamaların çoğunun hangi sözcük grubuna göre yapıldığını öğrenmek için Profesyonel Arayüz'e geçebilir ya da Metrica raporlarını kullanabilirsiniz.

Sıralanan sebep seçenekleri benim durumuma uygun değildir.